zaterdag 24 mei 2014

Workshop en ook winnares!

Eerst over mijn workshop van vandaag.Na het werk door gereden naar Hasselt,parking zoeken viel goed mee en dan te voet naar deze winkel
waar we verwacht werden tegen 14u.

Vriendelijke Elisabeth verwelkomde me.Ik mocht direct een stofje gaan kiezen nadat ik gezien had welk model ik kon maken.Bijpassend garen,rits en paspel gekozen eer we aan onze uitleg kregen.

Heb het klokrokje gekozen met beleg en paspel door deze madame ontworpen.Haar boek kon je er ook kopen maar dat heb ik niet gedaan,ik leen het wel een keertje in de bib.

Eventjes rond neuzen tussen de stofjes waar ze toch duidelijk een groter aanbod hadden dan in Bree.

Heb voor mijn lievelingskleur gekozen,groen natuurlijk!!

Thuis heb ik al gezien dat ik een vestje heb dat er perfect op past,wat mee genomen is.

Denk dat ik dus alleen nog een bijpassend topje of t-shirt moet zorgen.

Dit is het resultaat van 3 uren patroon overnemen,knippen en naaien.Zelfs een rits ingezet!Nog niet zo als het moet maar ik ben tevreden ermee.





De paspel ging er vlotjes tussen,de lesgeefster had het door dat ik dat al gedaan had.Ja dat is het voordeel van babydekentjes maken.

Het was een stofje dat zich goed liet stikken.Afrekenen erna met een extra korting van 10% ook op andere zaken die we er kochten.

Dan deze avond eventjes rond kijken op de blogs die ik volg en zowaar sta ik daar op deze blog tussen de winnaars van een leuk stofje.Heb net mijn adres door gemaild en mag dus in de loop van volgende week een pakje verwachten.
Ik kijk er naar uit hoor!Ben echt super content ermee.Op deze foto heb ik gekozen voor het stofje dat er 2 x te zien is.Wat ik er mee ga maken weet ik nog niet maar als ik het thuis heb en gevoeld en gezien heb komt er wel een idee naar boven en als dat niet het geval is mag het netjes gewassen de kast in.


Deze dag is dus super leuk geweest.Ben benieuwd naar jullie reacties.

Nu eventjes de zetel in,bij mijn man en kinderen zitten.

Groetjes C


4 opmerkingen: