dinsdag 20 mei 2014

Het is gelukt!!

Het is me gelukt om vandaag het speurneuzentasje te naaien.

Gisteren had ik hier al verteld dat ik het patroon getekend had en het stof geknipt zodat ik vandaag er aan kon beginnen.

Eerst wat huishoudelijke taakjes gedaan op mijne vrije dag,fris van onder de douche ben ik er aan begonnen.

Het boek erbij genomen,alles eens goed doorgenomen en vervolgens stap per stap de tas in elkaar gestoken.

Heb hier en daar wat los moeten doen,mijn naaimachine had af en toe kuren maar al bij al viel het goed mee om het speurneuzentasje te naaien.

Hier komen enkele foto's:



                      Voorkant                              

Voorkant open
         

Achterkant
                                                



In volle glorie.

Nu maar hopen dat mijn metenkind het ook mooi vind.Ik heb de schouderband anders gemaakt dan in het boek.

In het boek wordt hij aan de achterzijde vast geknoopt aan de linten maar dat vond ik niet zo mooi.

Daarom heb ik de schouderband met kamsnaps vast gemaakt volgens de uitleg van lanalotta en nu kan hij de schouderband er ook af doen om op de originele manier vast te maken of om er door te doen aan de achterkant en vervolgens met een knoop te binden rond zijne buik of aan zijne riem vastmaken gaat ook nog.

Als ik het ga afgeven neem ik mijn kamsnaptang mee om nog eentje bij te maken want ik het het idee dat de schouderband te lang is en dan kan ik het aanpassen naar zijn lengte.


Kamsnaps : Het Stoffenhuis
Stof: Beurs Genk van Lanalotta (onlineshop)
Merk stoffen: Michael Miller,Mona Luna(ecologisch) en
het effen stof heeft geen merk.

Wordt vervolgd volgende week .....


12 opmerkingen:

  1. Keimooi en leuk idee met die kamsnaps ! Je metekind zal blij zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gedaan. Rube gaat dat heel tof vinden��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het dat hij het mooi vindt!!We zullen het donderdag weten,hé!

      Verwijderen
  3. Leuk gedaan, echt iets voor kinderen, zo een tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het vandaag af gegeven en hij was er heel blij mee!

      Verwijderen
  4. Ja hoor, je metekind is er reuzeblij mee! Hij heeft het helemaal 'ingericht' met zijn spulletjes om 'vogels te spotten'. Handig ding :-)

    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben blij om te lezen dat hij het in gebruik heeft.Daar deed ik het voor,hé!

      Verwijderen