donderdag 8 mei 2014

Andere blogs

Sinds ik aan het naaien ben gegaan lees ik regelmatig op andere hun blogs.

Vooral om te zien wat zij zoal naaien maar ook om te kijken hoe hun blog in elkaar zit.

Sommige zijn gewoon een streling voor het oog.


Sommige vertellen voluit over hun naaiwerkjes,hun gezin,hun doen en laten.

Sommige zijn sober,sommige zijn fel maar allemaal zijn ze leuk om er te gaan lezen.

Velen zijn verslavend voor mij,ik leer graag bij zo doende heb ik me bij verschillende volger gemaakt.

Regelmatig doen ze een give away.

Hé was is dat zie ik sommige al denken?!

Dat is een leuk hebbedingetje weg geven aan iemand anders.

Soms een stofje,soms een tas,soms een pakketje met van alles en nog wat,soms kan je kiezen wat je wil winnen soms niet.

Nu doe ik ondertussen ook af en toe mee want ja wie niet waagt niet wint en wie wint er niet graag eens iets?!

Bij deze wil ik dus even reclame maken of hoe moet ik dat noemen voor deze blog en leuke give away:


Zij geeft in mei elke week iets weg omdat ze 2 jaar bestaat!Heeft een leuke blog,veel volgers en zelfs al een webshop.

Dus als je eens wil gaan kijken,klik op bovenstaande link en je komt bij haar uit.


En mee doen aan wedstrijden heeft nut want ik heb me gisteren een mooie orchidee met pot gehaald met een bon die ik gewonnen heb.


Leuke bloemenwinkel: atelier Bloom 

Andere blogs die ik volg komen een andere keer wel eens aan de beurt.


Groetjes C

Geen opmerkingen:

Een reactie posten