woensdag 7 mei 2014

Eventjes iets laten zien...

Ik ben bezig met iets te naaien om cadeau te geven en zodoende kan ik dat hier natuurlijk niet laten zien want als zij hier komt piepen is de verrassing er vanaf,hé!

Daarom laat ik zien wat ik enkele weken geleden heb genaaid.Het staat nog niet op mijn blogje dus voor sommige onder jullie is het nieuw.



Een opbergtasje of portemonnee in driehoekvorm met rits.





Een tas gemaakt van een oude jeans,ze sluit met drukknopen.Lijkt me leuk om in de zomer te gebruiken.Past bij veel omdat ze neutraal van kleur is.




Een opbergzakje of een turnzakje of ... ik heb het gemaakt met oude gordijnenstof.Je kan soms beter oud stof verwerken dan alles met nieuw stof te maken.In elk geval wil ik het voortaan gebruiken om schoenen in te doen als ik een weekendje erop trek.



De toilettas waar ik het al eens over had,die moet ik nog afwerken met een biaislint maar weet niet goed hoe ik er aan moet beginnen,eerst nog eens goed rond neuzen op't internet of ik hier of daar geen tip vind omdat netjes af te werken zodat mijn proefwerk toch nog nuttig kan dienen om het een of ander in op te bergen en ik voor de zekerheid ga ik een ander model nog in oud stof maken want dit model is toch niet zo ideaal.

Groetjes C


3 opmerkingen:

  1. Leuke tasjes gemaakt. Groetjes Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Katrien.Heb er net nog eentje gemaakt om morgen of zondag aan de grote zus te geven van de pasgeboren in onze familie.Ga er nog een leuke kinderen lipstick indoen en een haarspeldje enz.

      Verwijderen
    2. Heb een ander tasje gemaakt want ik zag erna dat de rits niet goed zat.Heb een mini uitvoering van een omkeerbare tas gemaakt en er kleurpotloden in gedaan.Hare naam erop gezet met flockfolie.

      Verwijderen