woensdag 14 mei 2014

Kort en bondig

Eventjes laten weten dat ik gisteren aan de tas met verzonken rits begonnen ben.
Dat ik ze vandaag af had maar na het keren tot de conclusie kwam dat ik in het begin 1 gedeelte verkeerd had aan elkaar genaaid met het gevolg dat ik nu aan het los doen ben....Even balen zeg!!

Om even afleiding te zoeken was ik op het internet aan het rondneuzen op andere blogs en ik kwam er deze tegen waar een leuke give away is voor een leuk tasje dat ik al een paar keren had gezien en super mooi vond.

Deze blog met give away: spurrewubsie




Het patroontje ligt hier al eventjes in mijn mapje maar voorlopig durf ik het nog niet te  knippen en te naaien.

Wie weet meer geluk met dit spel ipv met mijn naaien van de tas.

Groetjes C

Geen opmerkingen:

Een reactie posten