zondag 11 mei 2014

Moederdag

Vandaag Moederdag.

Mijn mama is niet in het land maar zit lekker op een terras in Turkije in goed gezelschap.Maar ik mis haar toch een beetje vandaag,was er graag eventjes naar toe geweest maar we maken dat wel goed als ze weer thuis is.


Van mijne zoon voor de laatste keer iets zelf gemaakt gekregen.In de klas heeft hij een leuke tekst moeten schrijven en hij heeft met fimo klei 3 bollen/ballen gerold om in een ketting te doen.
Hij heeft mooie kleuren gekozen.




Mijn dochter had een bon van bij Ici Paris XL gehaald samen met haar broer.Lief,hé!

We zijn deze avond lekker gaan uit eten onder ons 3tjes bij de Italiaan in Meeuwen. Hier kan lekker eten.De dochter en ik hadden pasta met tomatensaus en scampi's,de zoon had pasta carbonara.Erna nog ene lekkere cappuccino gedronken.


Vervolgens zijn we op babybezoek geweest in het ziekenhuis.
Had deze namiddag voor grote zus een mini omkeerbaar tasje gemaakt met daarop hare naam geflockt en leuke kleurpotloden erin.Voor de pasgeborene had ik een dekentje met ook zijne naam erop geflockt.Het was de 1ste keer dat ik dit deed maar het viel heel goed mee om te doen.Het maakt je cadeau persoonlijker als de krijger zijne of hare naam er op staat,hé!










Zo is deze zondag om gevlogen.Het was een drukke maar leuke dag.
Ohja de dochter is ook nog gaan solliciteren voor een weekendjob bij deze leuke winkel!!Woensdag mag ze gaan proefwerken.We duimen voor haar want het lijkt haar leuk om te doen in zo'n winkel werken met allerlei leuke juwelen,sjaaltjes,bikini's enz.De verantwoordelijke had me al herkend van de vele keren die ik er tegenwoordig ben om van alles en nog wat te kopen om te naaien.

Groetjes C






Geen opmerkingen:

Een reactie posten