dinsdag 6 mei 2014

Een uiltje

Gisteren ben ik begonnen om een uiltje te maken.

Had een voorbeeldje gevonden in de Goed Gevoel voor mama's
waar een artikel in stond over het boek Feest in't Knutselbos

Met een beetje van hen en een beetje van mezelf heb ik een soort boekensteun,aanvulling voor mijn keukenhoekje of buiten onder mijn afdakje aan de voordeur gemaakt.



Hier staat hij in een krans van uit de Action,lang geleden mee gebracht en een beetje kaal.

Of hier staat hij ook mooi:




In de keuken in mijn hoekje waar ook mijn tekst staat en de kransen die ik vorig jaar heb gemaakt.Dat hoekje wisselt nogal van aankleding volgens de tijd van het jaar of naar mijn zin.


Of als steun bij mijn voorlopig enige boek over naaien dat ik in mijn bezit heb. Zo geknipt deel 1

Hij is gemaakt van fel gekleurde stofjes,restjes en nieuwe.Gevuld met rijst zodat hij stevig blijft staan.Zijn voetjes en vleugels zijn gevuld met kussen vulling.Knoopjes als oogjes.Zelf vind ik hem goed geslaagd.

                          Groetjes C


5 opmerkingen:

  1. Zo een schattig uiltje wil ik ook wel hoor zus��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal ik graag voor je maken,we spreken vrijdag wel over de kleuren.

      Verwijderen
  2. Heel tof gemaakt en een heel leuk idee om de krans mee op te vrolijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel tof ! Oeioei, je gaat er nog mogen maken ...

    BeantwoordenVerwijderen