vrijdag 18 juli 2014

Warm,hé!

Wie het vandaag niet warm heeft die krijgt het nooit warm denk ik!

Zo een hoge temperaturen.Ik heb met veel mensen toch compassie als je denkt aan mensen die in een wasserij/strijkplaats werken,bakkers,personeel in een rusthuis of ziekenhuis,koks en vele anderen.

Op het werk is het ook heel erg warm maar gelukkig mag ik rond de middag naar huis en thuis is het lekker fris.

Nu is het ook dat ik minder zin heb om te naaien met zo'n weertje.

Dan lokt het terras om een boek of tijdschrift te lezen met een lekker fris drankje,hé!Ik heb woensdag uit de bib enkele oude Knipmode mee gebracht.


Gisteren heb ik eindelijk mijn sjaaltjes af gemaakt.Simpel maar mooi vind ik.
De afwerking heeft de eigenaar van de honden zelf gekozen.





Stof: Mercerie Sonja
Lint: Veritas

Hopelijk wordt het goed gekeurd.Zelf vind ik ze goed gelukt.

Ook heb ik gisteren een kussen gemaakt van 2 linnen servetten die ik niet meer gebruik.Zo recycleren we ook goed.

De hoes om er over te doen ga ik maken uit het groen met wit gestippelde stof die ik van metekindje heb gekregen.


En dan heb ik binnenkort een mooi fleurig kussen om achter mijne rug te steken als ik aan het naaien ben.

Zie hier en ik ga het afwerken volgens hare uitleg want die lijkt me goed te doen.

Voor de rest zal er weinig genaaid worden dit weekend.Eerst en vooral door de hitte,ik mag de voormiddagen werken(ook maandag),mag nog taxi spelen voor de kinderen,we gaan nog op bezoek bij mijn bijna jarige zus(ben benieuwd wat ze van haar cadeautje gaat zeggen),wil nog voor een zonnebril gaan kopen voor onze jongste en zo weten we weer wat te doen,hé! ;-)


Nu wil ik jullie ook nog deze tip mee geven:een leuke give away bij andere blogster:handmade mieke waar je iets tofs kan winnen.Zelf heb ik mee gedaan want wie niet waagt niet wint!

Ik gun jullie allemaal een verlengd zonnig weekend met lekkere bbq,gezellige avonden,frisse drankjes en geen muggenbeten of zonnesteken!


Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Heel mooie sjaaltjes, en ook een toffe kleur!
    Ze zal er heel blij mee zijn denk ik! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het dat zij het ook een toffe kleur vindt!!Is toch best spannend hoor.

      Verwijderen