zondag 27 juli 2014

Een beetje trager ....

Het warme weer zorgt er voor dat mijn ritme wat trager is.

Minder genaaid,wel al het patroon van een grote tas overgenomen,uit geknipt en gedeeltelijk op stof gelegd.


Deze tas wil ik maken:


Door iemand die geen blog heeft


Blog : 't speldje

Weer eentje uit het boek:Mijn tas.Echt de moeite om dat boek in huis te halen als je graag zelf een tas maakt.

Er staan grote en klein in,schattige en handige,moeilijke en minder moeilijke,dus voor iedereen een tas!

Met extra tips wat het nog gemakkelijker maakt om een eigen tas naar jouw zin te maken.

Ik heb gekozen voor appeltjesstof,wit met rood uit de Veritas aan de buitenkant.

De binnenkant wordt een bloemetjes stof rood met wit gecombineerd van bij Paulli.

Ben benieuwd naar het resultaat en naar de moeilijkheidsgraad.

In de loop van de week begin ik er aan maar eerst wat langer slapen,mijne strijk weg werken,een uitstapje naar de 
samen met mijne man terwijl onze zoon bij zijn vriendje mag gaan spelen en ook blijven slapen!

Eens onder ons 2tjes erop is ook fijn.Ze voorspellen toch regen weer dus ideaal om daar eens rond te neuzen.

En nu nog even lezen met een glaasje cava en wat kaasblokjes erbij.
Fijne avond,C.


1 opmerking:

  1. We hebben er van genoten,erna nog gaan eten en een avondmarkt gedaan met een terrasje als afsluiter.

    BeantwoordenVerwijderen