donderdag 24 juli 2014

Even hulp gevraagd



Ik wou net zoals vele andere blogs ook een lijstje met blogs die ik volg, zichtbaar in mijne zijbalk.
Maar hoe doe je dat?Als leek in blogland heb ik mijn stoute schoenen aan getrokken en hulp gevraagd.

Deze lieve dame heeft me hier bij geholpen.Waarvoor dank je wel Diane.

Gisteren een berichtje met mijn vraagje of ze me dat kon uitleggen.

Deze morgen antwoord dat ze dat wel wou doen en deze namiddag netjes een stappenplan hoe ik dat bij mijn blog kan veranderen.

Is dat niet top!Ik vind dat echt super van Diane dat ze dat voor mij heeft gedaan.

Iemand die ze enkel kent van reacties op haar leuke blog.

Waar ik ook in haar rijtje sta van blogs: leuk om te lezen!!


Toen ik dat gisteren de 1ste keer zag,dat er bij iemand anders mijn blog stond deed me dat toch wel wat hoor!

Dus als jullie zin en tijd hebben zeker eens in mijn lijstje de ene of andere blog aan klikken en er gaat zeker eentje bij zijn die jullie ook leuk vinden net zoals ik dat doe.

Nu iets helemaal anders.We hebben de 2 kinderen van mijn broer op bezoek,ze blijven ook slapen en dat is altijd leuk.

Ze zitten samen met mijn zoon naar een film van Lego te kijken,lekker glas grenadine en een kommetje chips erbij ;-)

Als ze bij tante C zijn dan worden ze verwend.Want we zijn ook al een ijsje gaan eten.

Bij dit ijssalon kan je heel veel smaken kiezen.Het is niet gemakkelijk om je keuze te maken en voor de kinderen(of grote)zijn er ook nog verschillende soorten dips voor op je ijsje.

Ook heb ik een leuk rokje gemaakt voor ons nichtje want ik had haar dat beloofd nadat ik er al 3 voor haar mama had genaaid dat zij er ook eentje zou krijgen.

Stofje gekozen,maten genomen,geknipt,gestikt en even passen,elastiek erin,korter maken,strijken en klaar om morgen aan te doen!



Simpel rokje met bovenin elastiek


Mijn 1ste stofje: Stoffencircus in Genk

En gisteren avond laat heb ik nog een 2de clutch gemaakt zoals ik er al eentje super snel in elkaar had gezet met 2 restjes stof.Zoals je hier kan zien.



Deze is gemaakt van een restje stof
van mijn jumpsuit en mijn tas.

En nu eventjes gezellig bij de kinderen mee kijken voordat ze nog mogen douchen en dan fris bedje in.


Groetjes C.
Follow my blog with Bloglovin

7 opmerkingen:

  1. Ik heb ook al wat af gesukkeld om alles op mijn blog te krijgen hoe ik het wil. Als computerleek is dat niet altijd even simpel. Maar het is je gelukt dankzij je leuke handleiding en dat is het belangrijkste niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is niet allemaal simpel maar het is gelukt en daar ging het om.

      Verwijderen
  2. Ja een ijsje kan smaken,hé!Hier is het zwoel van avond,wij hebben een ijsje thuis gegeten samen met ons bezoek!Het mag gezegd worden als je iemand helpt,tegenwoordig is dat niet van zelf sprekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik schepte zes jaar ijsjes als vakantiejob en werd daar helemaal ijsjesverslaafd... als het dat maar is ;). Enne, wat plezant om mijn naam hier te zien staan aan de zijkant!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuke vakantiejob!Ja ik vond het ook leuk om blogjes in mijne zijbalk te hebben staan en die van jou is fijn om te lezen.

      Verwijderen
  4. Ik ben ook een leek en zou niet weten hoe of wat ...
    Dus de uitleg mag ook deze kant op komen ...

    Groetjes
    Steentje
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen