vrijdag 11 juli 2014

Een laat verjaardagscadeautje...

Vandaag ben ik bij mijn broer,mijn schoonzus en hun kinderen op bezoek geweest.

Ik had natuurlijk het volgende rokje mee dat ik nog voor haar gemaakt had en ook een hoes om over haar voedingskussen te doen zodat ze een reserve heeft.


Van die hoes geen foto maar dat is niet erg,jullie kunnen zich dat wel voorstellen denk ik.

Het is zo'n kussen dat je gebruikt als je zwanger bent en niet meer zo gemakkelijk in bed ligt en erna kan je het als ondersteuning gebruiken als je je baby voedt.





Ze vonden het allemaal mooi!

Zelf vind ik dit stofje echt super mooi.Er zit natuurlijk groen in en wat blauw en een klein beetje goud er door heen.

Ik heb het hier gekocht en het is van het merk Hoffman en noemt "Kimono Collection" Style D956.

Hopelijk kan ik met het restje ervan nog iets leuks voor mezelf maken.

En toen gebeurde er dit:hun kinderen hadden een verrassing voor mij toen ik daar was.

Op eens stonden ze beiden voor me en kreeg ik van elk een pakje.
Snel open gedaan en hoera er zat dit in:



Een leuk stofje in mijn lievelingskleur en een set toffe knoopjes en als extraatje nog een bon om in deze winkel te gebruiken.

Vond ik super,het was onverwachts want normaal komen ze voor mijne verjaardag naar ons thuis maar nu was er dat nog niet van gekomen.


Ik wou hen net vragen om af te spreken wanneer ze naar hier konden komen om mijne verjaardag te vieren.

We hebben toch maar een datum afgesproken en dan kan ik hen verwennen met een lekkere maaltijd!


Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven,hé!

Bedankt broer,schoonzusje en natuurlijk mijn kleinste metekind en zijn zusje.


Groetjes C.


Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. welkom als volger van mijn blog. Ik ga je ook volgen hoor! Wat een mooie stofjes zie ik hier voorbij komen. Helaas zijn deze printjes in Nederland moeilijk te vinden. Moet maar eens in België gaan shoppen, geloof ik.... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woon je ver van de grens af?Ik ga soms in Nederland winkelen ;-)
      Fijn dat je volger bij mij geworden bent.♥

      Verwijderen
  2. Ja ze was content met haar rokje.En het cadeau was dan weer tof voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen