zondag 26 augustus 2018

Londen

Vorig weekend ging ik samen met mijn mama,mijn zus en schoonzus naar Londen.Op mama haar verzoek was het snel beslist om er enkele dagen tussen uit te gaan.Net zoals vorige keer werd de trip gedaan met De Zigeuner,een bustrip die georganiseerd wordt maar waar je toch de vrijheid hebt om er zelf op uit te trekken.

Dag 1 was een lange dag,om 5 u stipt vertrok de bus naar de oversteekplaats waar we vlotjes binnen konden rijden en de rit duurt maar 35 minuten als je eenmaal in de tunnel zit.Na een kleine tussenstop arriveerde we in Londen bij de Towerbridge waar we vrij waren om rond te wandelen of om de kroonjuwelen te bezichtigen.

Wij kozen voor de vrije tijd en maakte een wandeling langs de Theems en over de befaamde brug om direct het Londen gevoel te beleven.We aten en dronken er een snel maar lekker hapje langs het water.Keuze genoeg daar.Ook zochten en vonden we een mini kerkje met tuin,zo mooi daar!






 De befaamde brug.


 Plaatselijk winkelcentrum.


  Super leuk gezelschap!


Het verscholen kerkje.
 

 De tuin.


Nog meer groen
en bloemen in de tuin.

Mijn mama heeft een voorkeur voor kerken en kerkjes dus daarom zochten we ernaar.Terug in de bus reden we naar de volgende attractie,Londen Eye!Een hoogtepunt van deze trip.5 jaar geleden was ik er al eens met mijn toen 16 jarige dochter en ik wist dat het de moeite was.Maar deze keer was het er super druk,we hebben lang moeten aanschuiven maar in goed gezelschap vliegt de tijd.Eenmaal boven waren we allemaal onder de indruk van het uitzicht.


Het was een wat grijze dag.
 

Niet gemakkelijk om geen 
palen of delen van het
reuzenrad op je foto
te hebben.

 
Prachtige uitzicht!

Vervolgens deden we een tour met de bus langs verschillende monumenten en kregen we super veel uitleg van onze reisgids.We hebben van alles bij geleerd maar ik ben ook veel vergeten want blijkbaar onthou je maar 30 % van wat er verteld wordt!

Na het inchecken in het hotel werden de kamers opgezocht en kregen we een uurtje de tijd om ons op te frissen eer het avondeten werd geserveerd.Dat was niet zo goed,het hoofdgerecht was een klein keuzebuffet maar jammer genoeg niet echt warm,de groenten waren nog rauw en kruiden was de kok ook vergeten.De rest van de 4 gangen menu viel mee maar niet echt geweldig.De klachten werden door gegeven en hopelijk krijgen de volgende gasten een beter avondmaal dan wij.

We lieten het niet aan ons hartje komen en sloten de avond gezellig op onze kamer af.Op tijd in bed want om half vier op voel je toch.Dag 2 had ook leuke uitstapjes op het programma staan na het lekkere ontbijtbuffet dat er werd geserveerd.Meer daar over de volgende keer.

Groetjes Carla x



Follow my blog with Bloglovin

4 opmerkingen:

  1. Fantastisch! Reisjes zijn dubbel zo leuk in goed gezelschap trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Londen is een toffe stad.
    Ik moet toegeven dat ik niet vaak lekker gegeten heb daar...........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee daar moeten ze nog leren koken 😁 maar al de rest was in orde!

      Verwijderen