woensdag 22 augustus 2018

Opbergzak.

Mijn metekind kon wel een nieuwe opbergzak voor zijne slaapzak gebruiken volgens zijn mama. En omdat ik jaren geleden eentje maakte voor zijn zus vroeg ze mij of ik er een voor hem wou maken.

En nu is hij klaar. Met restjes stof en paspel uit eigen voorraad ging ik aan de slag. Alleen het lint om hem te sluiten heb ik gekocht en is eigenlijk een veter. 😉

Werkwijze gevolgd uit Zo geknipt. Maar niet helemaal volgens de regels want ik was verstrooid toen ik er mee bezig was. Maar niet perfect is ook goed.

En de foutjes zijn niet echt zichtbaar, alleen als je van kortbij gaat kijken. Omdat het niet alle weken wordt gebruikt ga ik hem toch afgeven. Hij is met liefde gemaakt en dat telt.

Voor de foto's heb ik er een dekentje in gestoken. Hopelijk past zijne slaapzak erin en anders maken we een nieuwe hè!


De opbergzak.


Plat liggend.


Bovenaan zicht.


Binnenkant.

Wat vinden jullie ervan? Ik ben benieuwd naar de reactie van mijn metekind. Maar heel waarschijnlijk gaat hij content zijn want het er eentje die snel tevreden is, zeker met een zelfgemaakte item van mij.

Groetjes Carla x






Follow my blog with Bloglovin

8 opmerkingen:

  1. Dat is een lief kado Carla en zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik heb hier al jaren een slaapzak voor zoonlief zonder zakje, nu moet ik het toch echt binnenkort gaan aanpakken. Lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt goed mee om te maken! De zoon gaat content zijn als jij hem er ook eentje gaat maken 😁

      Verwijderen
  3. Tof hoor! En 't zal zeker van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen