vrijdag 17 augustus 2018

Handlettering.

Momenteel weinig zin om te naaien. Er ligt al stof geknipt om een opbergzak te maken om een slaapzak in op te bergen voor mijn metekind.

Maar deze voormiddag merkte ik dat ik een gedeelte te smal heb geknipt en dat moet opnieuw gekocht worden of een ander restje uitzoeken in mijne voorraad.

Handlettering komt er ook niet zoveel meer van. Gisteren ging ik nog eens aan tafel zitten met mijn stiften en inspiratie haalde ik op Pinterest.

Enkele foto's van de laatste tijd, die van gisteren als eerste. Een soort lettertype meer hoefde het niet te zijn.


     Uit de losse pols.


Samenvatting van 
mijn vakantie.


Waarheid! 

Hebben jullie dat soms ook dat je geen zin vindt om je aan je hobby's te zetten en toch spijt hebben dat je een avondje lui voor tv hebt zitten door brengen wat je niet de voldoening geeft van naaien of handletteren of eerder welke ontspanning je eigenlijk meer opbrengt? De luie kant trekt harder de laatste tijd ๐Ÿ˜•

Maar de komende dagen geen tijd om tv te kijken want ik ga naar Londen. Twee wekkers staan al ingesteld want om half vier op staan is geen gewoonte!!

Groetjes Carla x


Follow my blog with Bloglovin

10 opmerkingen:

  1. Ja soms lukt het niet of komt het er niet van.
    En af en toe een avondje lui kan ook heel fijn zijn :-)
    Ik vind dat je het handletteren al goed onder de knie hebt trouwens!
    Veel plezier in Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad moet dat af en toe kunnen om te luieren ๐Ÿ˜‰ Dank je wel voor je complimentje. Tot nu toe valt Londen goed mee.

      Verwijderen
  2. Jawel hoor, ik had het de afgelopen anderhalve week. Mijn deken was klaar, maar ik had zelfs geen zin om foto's te nemen. Ik heb nog een klein beetje gehaakt aan een tasje, maar verder nam ik sneller een boek in de hand. Zomermoeheid misschien? ;-)
    Amuseer je in Londen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja lezen doe ik momenteel ook meer. Dat lukt hier al goed in Londen ๐Ÿ˜

      Verwijderen
  3. Mijn luie kant trekt momenteel ook even harder en ik laat dat flink gebeuren. Soms heb ik daar wel een steek van, want zoals je erg juist zegt, de voldoening van even naaien of kalligraferen (in mijn geval dan) is altijd groter dan het zetelzitten. Maar aangezien 'stil' zitten hier een werkpuntje is, laat ik dat maar gebeuren.

    Alvast benieuwd naar je Londense avonturen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek hฤ—, waar je een tijdje blij van wordt, daar kan je soms geen zin voor maken.
    Spijt hebben is zo jammer, want je doet wat je doet!
    Oefening baart kunst Carla, je handletteren ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zitten soms raar in elkaar hรจ. Komt goed. Merci voor je complimentje.

      Verwijderen
  5. Ja hoor, van die dipjes heb ik ook... soms helpt het als ik even iets "moet" doen om de goesting terug te vinden, soms komt het gewoon vanzelf. Af en toe moet je ook eens gewoon kunnen niksen he :)

    BeantwoordenVerwijderen