zondag 25 september 2016

Twijfel sweater...

In mijn vorig blogbericht had ik het er al een beetje over dat ik een Awesome Oslo sweater van by eva maria ging maken.

Vandaag afgewerkt maar nu twijfel ik of het wel iets voor mezelf is...Is het niet te jong voor mij?Sta ik daar wel mee,foto's waar ik hem aan hem moeten nog gemaakt worden ;-)

Het maken op zich viel goed mee.De uitleg in het boek Urban Style is dan ook top.Stap voor stap en met veel foto's loods Eva je door het hele traject.De enige aanpassing die ik heb gedaan is de halsuitsnijding,die heb ik op het gevoel rondom ruim 1 cm weg geknipt.En ohja de paspel staat er ook niet standaard tussen in.

Wat vinden jullie van de sweater,draagbaar voor iemand die al lang geen tiener meer is?Ik wil hem dragen op een donkere jeans.


Nep leren paspel.


Herfst/winter
sweater.

Trouwens op deze blog vind je in een andere kleur een toffe broek met dezelfde stof gemaakt!!Heel cool voor een jongen gemaakt.

Het naaien staat tegenwoordig op een laag pitje want door dat ik nog altijd op 2 plaatsen aan het werk ben blijft er weinig energie over om naar boven te gaan en in actie te vliegen.


Fijne zondag,Carla

Patroon: Awesome Oslo sweater
Stoffen,garen en paspel: Pieke Wieke


Follow my blog with Bloglovin

23 opmerkingen:

  1. Natuurlijk kan je die zelf dragen, superhip !
    Niet twijfelen, aandoen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals ik al zei in mijn mail: tรนรนrlijk kan je die dragen! Met een jeans en een hippe sneaker, of net met een hoge hak als contrast… Kan perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het deze week frisser wordt eens enkele combinaties uitproberen ๐Ÿ˜‰ Fijn dat je ook hier komt reageren...

      Verwijderen
  3. Ik vind dat je deze zeker kan dragen! Super (s)tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij twijfel, DOEN!
    Je dochter heeft er waarschijnlijk wel een mening over ;-) Mooie stof en mooi sweater!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De dochter heeft hem nog niet gezien!!Ik zal het haar morgen eens vragen...Dank je wel voor je reactie.

      Verwijderen
  5. Zo tof! Gewoon aan doen. Ik twijfelde om van dit stofje nog een stukje bij te houden voor mezelf. Nu heb ik dik spijt dat ik dat niet deed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag inderdaad dat het uit verkocht was! Ik ga hem zeker aan doen na al die leuke reacties ๐Ÿ˜

      Verwijderen
  6. Jazeker aandoen. Op een jeans en een zwarte zoals je zelf meldt gaat dat zeker heel mooi zijn. En zoals Eva zelf suggereert met een sneaker of zelf pumps helemaal hip. Leuk, hip, casual kan ook hoor als je 40+ bent. Kom hem maar eens showen op een woensdagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hoe lief van je! Ik zal hem zeker eens aan doen op woensdagavond ๐Ÿ˜‰

      Verwijderen
  7. Idd. Dragen! Veel te leuk om te laten liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kei mooi. Gewoon aan doen zo een mooie trui mag je niet laten liggen. Leuk gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zou jammer zijn als hij in de kast blijft liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor deze is draagbaar. Gewoon doen. Ziet er heerlijk comfortabel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb vandaag hippe sneakers gekocht om er bij te dragen ๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen