maandag 2 juni 2014

Laat het maar 27 graden worden...

want ik ben er klaar voor.

Deze namiddag mijne zoom van mijn shortje omgenaaid en op een nieuw topje een knoopje genaaid en af gewerkt met flockfolie.

Zie hier het resultaat: 



Ben er fier op,heb van mijn stofje een figuurtje overgetekend en dat op karton getekend en vervolgens overgenomen op de flockfolie.Uitknippen en op het topje gestreken.

Voormiddag heb ik buiten in mijn tuintje gewerkt.Het is er heerlijk in nu de bloemen volop beginnen te bloeien.

Deze bijvoorbeeld :

Simpele rode/roze roos


Mijn struik hortensia


Van kortbij is dat een geweldige bloem!

Zo nu ga ik eens bekijken hoe dat topje voor mijn dochter moet gemaakt worden en het patroon overnemen.

Groetjes C


Follow my blog with Bloglovin

10 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt hoor! Ik ben blij dat het stofje al een doel kreeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.Ben benieuwd hoe het shortje aanvoelt om te dragen...

      Verwijderen
  2. Mooi gedaan Carla ! jij hebt HET in je vingers... zowel binnen met je naaiwerkjes als buiten met je bloemetjes, Groetjes Marina (milo)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgend weekend worden het tropische temperaturen,je zal je prachtige top en short goed kunnen gebruiken. Ik wou dat ik 1/10 van je creativiteit had. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is om in te slapen bedoeld want ik draag geen short in het openbaar ;-) maar nu doe je me twijfelen!

      Verwijderen
  4. Veel te mooi om in te slapen, je moet dat buiten showen:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het t-shirt en shortje is dan wel mooi maar je hebt mijn benen/billen nog niet gezien ;-)

      Verwijderen
  5. Waarom zou jij in je tuin die mooie short en topje niet dragen, waar je een prachtige hortensia hebt staan! Christiane (mijn communiezieltje is nog altijd mooi wit ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toffe reactie Christiane!!Vind het echt fijn dat je gereageerd hebt op mijn blogje.

      Verwijderen