dinsdag 3 juni 2014

In de winter gemaakt...


nu hier te zien:

Schelpen op strokrans


Hartje van beukennootjes op 
canvasdoek



Beukennootjes op isomobol


Isomokrans vol met beukennootjes


Isomobol bestoken met wattenschijven


Isomokrans met meer dan 200 wattenschijfjes


Dit zijn hele andere dingen dan het naaien dat ik nu doe maar vind ik ook leuk om te maken hoor.

Vooral de kransen met wattenschijfjes zijn leuk om te doen,geen vuil werkje en snel klaar.

Zo nu zien jullie hier ook totaal andere knutselwerkjes van mij.


Groetjes C.



Follow my blog with Bloglovin

10 opmerkingen:

  1. Waaw, alweer heel mooie creaties, chic!! Groetjes, clineke(Caroline)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch al veel zelf gemaakt he zus. Knap hoor��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schelpen op strokans vind ik machtig!!!! IK WIL DIE!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kun je me ook vertellen hoe je die krans met wattenschijfjes maakt??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je neemt een isomo krans,heel veel wattenschijfjes,spelden.Je steek elke keer in't midden van het wattenschijfje een speld,die speld steek je in de krans,je plooit de schijfjes in vier om ze zo tegen elkaar te plaatsen,in het begin vallen die terug open maar hoe meer je er in steekt hoe beter dat die zich zetten tot de krans helemaal vol is.Je kan er eventueel nog van die langere spelden met een sierparel extra tussen steken.Veel plezier met het maken van de krans.

      Verwijderen
  5. Hallo,
    Waar kan ik de beukennootjes kopen vind het schilderij met hart zo mooi.

    grt Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet dat die ergens te koop zijn,zelf rapen in de herfst,drogen en een verfbadje geven.

      Verwijderen