dinsdag 10 april 2018

Zwart/wit combinatie

Als je niet kan slapen wat doen jij dan zoals in je bed?

Ik maak dan al in gedachten van alles klaar,gaande van gerechten,gesprekken,reizen maar ook combinaties van stofjes om er vervolgens mee aan de slag te gaan.


Zo ook gisteren morgen,om 7 uur op om naar het toilet te gaan en ik vond het te vroeg om op te staan op mijn vrije dag,dus hup terug bed in en hopend dat ik nog wat kon slapen ging dus de mist in.Maar niet getreurd soms doe ik zo de leukste ideeën op,die morgen ook.

Mijn yogamatje kon wel een leuke tas gebruiken om voortaan in bewaard te worden.En wie weet durf ik het volgende week aan om terug te beginnen met de toffe yoga lessen die er in de sporthal gegeven worden?!

Resten stof van mijn kussens en wasmand die ik enige tijd geleden maakte lagen er nog dus daar ging ik mee aan de slag.Nu had ik in mijn gedachten wel een andere versie maar alles (of toch bijna alles) is omkeerbaar.Ik dacht dat ik meer van het zwart/wit stofje had liggen maar het resultaat mag er zijn.

Patroon zelf getekend,geen voering want de binnenkant is in dit geval niet zo belangrijk vond ik.De buitenkant heb ik in gespoten om te beschermen tegen regen maar ik weet niet of dat echt werkt,geen tijd om dat uit te testen.



In al zijn glorie!
 

 Boven aanzicht.

 Geen tassenband
deze keer.

Maar eer ik ze kan gebruiken gaat deze tas mee met de zoon om zijn slaapmatje (met extra plastiek zak er rond binnen in) in te doen.Hij gaat deze week op fiets 4 daagse.Ik hoop op droog weer want hij gaat elke dag gemiddeld 100 km fietsen.Ben benieuwd hoe dat gaat mee vallen want hij is geen sportieve jongen (net zoals de mama) ik duim in elk geval heel hard voor hem.Vorig jaar is hij op 4 dagen 100 km gaan wandelen en dat is met mijn steun en dat van vrienden en familie ook gelukt.

Groetjes Carla x
 




Follow my blog with Bloglovin

6 opmerkingen:

  1. Ik ga dan lezen, dat is het enige voordeel van slapeloosheid wat mij betreft. In mijn gedachten is alles ‘s nachts groter, erger, belangrijker dan het in werkelijkheid is. Het enige dat mij dan helpt is lezen. Ik ga altijd vroeg uit bed (om 6 uur) en ben daardoor ook in het weekend vroeg wakker. Dat vind ik fijn.
    Het verwerken van restjes heeft een mooie en praktische tas opgeleverd. Succes voor je zoon. Hij treft, het hoop ik, met deze eerste lenteweek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De laatste tijd kan ik er niet goed uit 's morgens 😉 en lezen is ook een goed idee! Ja ik hoop dat ook.

      Verwijderen
  2. Mooie tas!! En hopelijk komt ie nog even mooi weer thuis ;)

    Ik lig in bed ook vaak na te denken over vanalles, ook over naaiprojectjes, maar ik zou toch beter wat meer slapen want ik heb geen tijd voor al mijn ideetjes ook werkelijk te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci voor je complimentje. Nee dat geloof ik graag dat je niet alles gemaakt krijgt! 😁 In onze dromen moeten we niet poetsen, wassen, strijken of werken gaan.

      Verwijderen
  3. Wat knap gemaakt Carla! Ik ga er altijd op tijd uit 's morgens (zodra ik wakker ben). Ik kan daar echt van genieten. Het is dan nog zo heerlijk rustig hier............

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik tot een half jaar geleden ook maar tegenwoordig kan ik moeilijk uit bed 😕

      Verwijderen