maandag 2 april 2018

Chica jurk

Zaterdag namiddag ging ik nog eens naar de Veritas om een stofje te kopen.Met een cadeaubon erbij was het extra leuk om eens voor mezelf te kopen :-)

Een blinkend licht rekkend stofje trok mijn aandacht en het was snel beslist dat het mee mocht om er een Chica jurk uit LMV van het begin van het jaar van te maken.

Op de facebook pagina van LMV creaties had ik al gelezen dat het patroon ruim viel en daar hield ik dus wel eventjes rekening mee.Volgende keer ga ik het iets verlengen maar op zich een jurk die je vlotjes in elkaar kan zetten.

Gisteren op Paasdag ging ik aan de slag om het patroon over te nemen,te knippen en het in elkaar te naaien.Lang geleden dat ik dit allemaal op één dag deed maar gisteren avond was ik super content dat ik een mooie jurk op de kapstok kon hangen en nu hij hangt tegen de kast beneden zodat ik er af en toe naar kan kijken.

De dochter kwam gisteren avond eventjes langs hier en vroeg of het kleedje was om naar het lentefeest aan te doen?!Als dat geen complimentje is.


Dit is een model dat ik zeker nog eens ga maken.Met de drie kwart mouwen ideaal voor ons landje waar het regelmatig frisjes is maar toch mooi weer kan zijn.

De clutch die ik vorig jaar in de Veritas van Hasselt maakte en mijn goudkleurige hakken passen er goed bij.Maar ik ga ook nog kijken voor witte sneakers om het ook op een sportieve manier te kunnen aan doen.


Het geheel.


De steekzak in de zijnaad.
 

Het blinkende stofje... 


Quote die ik van
de week afwerkte!

Nog nooit ben ik zo vroeg klaar geweest om een feestoutfit te maken.Maar wie weet maak ik er nog eentje?!Het feest is pas half mei dus ik heb nog eventjes om na te denken hier over.

Groetjes Carla x

Altijd fijn om een reactie van jullie te lezen.




Follow my blog with Bloglovin

10 opmerkingen:

  1. Mooie outfit en een lief compliment van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je complimentje. Ja inderdaad, ze zegt dat niet zo vaak dus is geniet daar extra van 😉

      Verwijderen
  2. Voor het complimentje van de dochter zou je al eens jurkje meer naaien. Leuk, dat je gisteren zo'n productieve dag hebt gehad liefs Monik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi!! Geniet van het feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is genieten in veel opzichten; met een kadobon op zak winkelen, goed slagen, zin om te naaien, een comfortabel en mooi resultaat en een perfect compliment van een lieve dochter!

    BeantwoordenVerwijderen