donderdag 30 oktober 2014

Juliette II

Gisteren avond laat ben ik nog begonnen aan een clutch.

Niet zomaar een clutch maar eentje uit het boek Mijn tas.

Het is een boek waar je toffe gemakkelijke en moeilijke tassen in vindt om zelf te maken.

Dit is het resultaat : 




De gesloten toestand


De binnenkant

Stof buitenkant:Bellelien
Stof binnenkant:oude zwangerschapsrok
Magneetknoop:Veritas

Het buitenstofje is zwart met goud,heel mooi vind ik.Heb nog een ander soort gelijkend stofje gekocht.

En een wit met gouden bolletjes ligt ook nog in mijn kast,klein beetje fan van blinkende stofjes...;-)

Deze clutch wil ik mee nemen als we eind november naar de babyborrel mogen.Gaat prima bij mijn eenvoudig zwarte Express dress die ik een tijdje geleden al maakte.


Eenvoudig LBD

Verder wil ik nog zo'n clutch maken met goudkleurig leer voor mijn dochter en eentje voor mezelf met zilverkleurig leer voor bij mijn grijs kleedje voor met de feestdagen.

Volgende week ga ik samen met mijn dochter naar de boekenbeurs in Antwerpen.Bij een van de ontwerpers van het boek Mijn tas heb ik 2 inkomkaarten gewonnen en we gaan ze live ontmoeten wat ik best spannend vind,als ik tenminste naar hen toe durf gaan.

Erna krijgen jullie er een verslagje van.Het is een ladies night daar en we gaan er van genieten,dat is een feit!We maken het ons gemakkelijk,met de trein,daar een hapje eten en rond kijken tussen 1000den boeken,boekenfans en schrijvers.

Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

15 opmerkingen:

  1. Super in dat superstofke !
    Veel plezier op de boekenbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi,hé!En dat zal wel lukken op de boekenbeurs,altijd leuk om naartoe te gaan.

      Verwijderen
  2. Mooi! Veel plezier volgende week en gewoon er op af!
    Met al het moois dat je gemaakt hebt ben je een levende reclamezuil, dus wees trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie clutch! Waarschijnlijk niet groot genoeg voor de boekenbeurs, daar zou je een grote tas voor mee moeten nemen. Veel plezier in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee voor de boekenbeurs ga ik toch iets groters mee nemen want anders kan/mag ik niets kopen ;-)

      Verwijderen
  4. Wat mooi! De stofje is er precies voor gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt gelijk Diane,ik mag best fier zijn op mijn resultaten,hé! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden! Met zo'n printje en model kun je alle kanten op met je clutch: chic? Geen probleem. Casual? Net zo min een probleem. Erg, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey, da's ook een nette clutch, zonder plooien staat ie ook wel netjes :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen