donderdag 4 september 2014

Afgewerkte bestelling

Ik heb vandaag de sjaaltjes afgewerkt die besteld waren door mijn vriendin en heb van alles uit geprobeerd om een ander resultaat te krijgen dan bij de vorige sjaaltjes.

De eerste die ik gemaakt heb waren roze,vervolgens werden er blauwe besteld.

Nu zijn er 2 soorten rood en 1 paarse besteld.


Leuk om te doen,redelijk snel klaar en tof om bij de honden aan te zien.



Hier komen enkele foto's van de sjaaltjes die ik vandaag heb afgewerkt.



6 sjaaltje op een rij.


Leuke tekst!


Van kortbij de siersteken.

Ben benieuwd naar de reactie van jullie en naar die van mijn vriendin.

Zijn er nog onder jullie die hun hond een leuk persoonlijk sjaaltje aan doen?

Laat dan een opmerking (aub) met link na dan kan ik bij jullie ook eens komen kijken hoe jullie het doen om er een speciaal sjaaltje van maken.

In het weekend kan ik aan mijn volgend projectje beginnen.Mijne man heeft voor de eerste keer iets gevraagd om voor hem te maken.

Moeten we van profiteren om ons eens uit te leven,hé!


Hij gaat wekelijks fietsen/mountainbiken en wil een zakje om zijne gsm en wat klein geld in te doen dat tegen wat modder en vocht kan.

Heb wat rond geneusd op het internet en samen met een eigen idee ga ik daar een proefzakje voor maken.Hopelijk lukt het om het uit te voeren. ;-)

Indien er iemand zo al een zakje gemaakt heeft mag me dat altijd laten weten,hé!
Als het dan goed gekeurd is,ivm maten en handigheid om het te gebruiken en weg te steken maak ik eentje om in het echt te gebruiken.


Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

5 opmerkingen:

  1. De sjaaltjes zijn weer kei mooi!
    Denk dat er weer iemand blij gaat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk/hoop dat ook maar als ik het berichtje hier onder zie ben ik er zeker van ;-)

      Verwijderen
  2. Lieve Carla,
    Ze zijn meer als mooi, ze zijn super gewoon!
    Ik ga ermee kunnen pronken en de beren ook hoor!
    Je hebt me er heel blij meegemaakt ��
    Een hele dikke merci op voorhand xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je om hier te komen kijken.Graag gedaan,hé!Als je wil mag je erna een foto doormailen als ze de sjaaltjes aan hebben.

      Verwijderen