zondag 12 april 2015

Ongewilde pauze

Mijn naaimachine heeft een probleem en daarvoor moet hij nagekeken worden.Dus dinsdag ga ik hem binnen doen bij de winkel waar ik hem gekocht heb.

Om mijn tas verder af te maken ga ik dus moeten wachten tot hij er weer is en hopelijk duurt dat niet te lang want ik ben een beetje ongeduldig als ik met een leuk nieuw naaiproject bezig ben.





Maar niet getreurd er zijn nog andere leuke dingen die ik kan doen de komende dagen:


* Heb nieuwe letters mee gebracht om nog een canvas te maken

* Mijn kinderen komen straks naar hier,de dochter is net terug van haar Rome reis en zal wel super veel te vertellen hebben

* Mag/moet veel werken deze week

* Samen met mijn kinderen en mijn zus en hare man gaan we naar Fast and the Furious kijken

* Ik mag ook nog spaghetti saus maken voor ongeveer 60 jongeren en hun begeleiders die een ééndaagse hebben voor hun vormsel

* We gaan aanstaande zaterdagnamiddag een foto reportage doen met de hele familie

* Er wordt mooi weer voorspeld dus gaan we hopelijk ook nog wat kunnen genieten van het zonnetje

* Dus jullie zien,vervelen ga ik me niet...

Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

14 opmerkingen:

  1. geniet dan maar eens van het zonnetje en je kids, Carla. En laat het naaien eventjes voor wat het is. Groetjes, Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik zeker doen,tel af tot 17u van avond...

      Verwijderen
    2. Je zal je machine niet missen, je mag nog vele leuke en minder leuke dingen doen, Christiane ����

      Verwijderen
    3. Zo hoort het,hé!Leuke en minder leuke dingen maar ik bekijk het aan de positieve kant van het leven hoor!!

      Verwijderen
  2. Altijd een bezige bij hé. Ik hoop dat je machine snel gemaakt is.
    Geniet nog van het zonnetje.
    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kan niet goed stil zitten ;-) en heb het zonnetje in Maastricht opgezocht...

      Verwijderen
  3. Het gebeurd inderdaad als je met iets leuks bezig bent,niet als je aan het herstellen bent ;-) maar we gaan het ons niet aantrekken en genieten van de andere dingen en vooral van mijn kinderen en de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is het ook van dat :). Gelukkig ben ik -blijkbaar- een goei klant en doen ze voor mij al eens een effortje in de naaiwinkel. Morgen steek ik 'm binnen. Bij jou zit de opvulling van uw naaimachineloze week precies al helemaal goed hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De winkel is vandaag gesloten en dat is wel tof als ze direct kijken naar wat er mis is.

      Verwijderen
  5. Dan moet het gewoon even zo zijn ;-) Met jouw programma is er geen verveling bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik denk het ook Ageeth want de week dat ik de kinderen heb naai ik zo wie zo minder,wil dan meer tijd met hun door brengen,hé!

      Verwijderen
    2. Dat doe je goed!
      Dank voor je lieve, bemoedigende woorden bij mijn blogbericht(-en). Dat doet me goed :-)

      Verwijderen
  6. lutgart hartemberg13 april 2015 om 11:56

    Spijtig van je naaimachine, maar ik denk dat je die deze week toch ni al te hard gaat missen. Wat een drukke week, maar wel vol fijne dingen, geniet er maar van. Dus veel pret meiske en tot de volgende keer. Dikke knuffel lutgart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci voor de knuffel en beter deze week dan de week dat ik alleen ben,hé!Komt wel goed hoor.

      Verwijderen