vrijdag 23 mei 2014

Give away in blogland...

Eventjes laten weten dat er in blogland altijd wel hier of daar een give away is.

Dat is een soort wedstrijd waarbij je kans maakt op bvb stof,biaislint,knoopjes of andere zaken.


Vandaag heb ik nog maar eens mee gedaan bij deze blog want wie niet waagt niet wint,hé!En op deze blog kan je ook leuke dingen winnen.

Gisteren heb ik nog een tasje gemaakt uit Zo geknipt.Orde met een rits noemt het.Vorige week had ik al eentje gemaakt,gisteren heb ik de stoffencombinatie omgedraaid.

Ze gaan dienen om aan de juffen van mijn zoon te geven op het einde van het schooljaar.Ik ga er nog wat kleine spulletjes in doen zoals een lippenbalsem,een zakdoekenzakje

naar voorbeeld van deze toffe madame,een deo en dan mooi ingepakt om af te geven.De foto geeft een minder goede indruk want het stof is fel rood.

Een mooie afsluiter van het zesde leerjaar voor hen en voor mijn zoon.

Nu iets anders.Morgen ga ik mijn 1ste workshop volgen in Hasselt bij deze 
winkel.Ik ben echt benieuwd hoe het gaat mee vallen.

Het is de bedoeling dat we in 3 uren een klokrokje maken voor ons zelf.
Ik meen dat er maximum 10 deelnemers mogen mee doen.Het materiaal moet je daar kopen maar je krijgt een 10% korting erop.De workshop op zich kost 15 euro en dat is niet veel hoor.


Op de website kan je volgens mij niet echt kijken welke leuke stofjes ze er hebben.In Bree is het aanbod niet zo groot omdat ze daar nog niet zo heel lang bezig zijn,naar horen zeggen is dat in Hasselt wel het geval.Een beetje afwachten of er een tof stofke tussen zit naar mijn goesting.

Hopelijk valt het mee om dat te naaien/maken zodat ik thuis nog enkele rokjes kan bij maken zeker het nu de laatste tijd zo'n mooi weer is.

Dus morgen avond of zondag laat ik hier weten hoe het gegaan is.

Na de workshop ga ik nog naar het schoolfeest van onze zoon.Het is de laatste keer dat hij mee doet want vanaf september gaat hij naar het middelbaar.Ja ja kleine jongens worden groot!


Groetjes C






Geen opmerkingen:

Een reactie posten