dinsdag 25 september 2018

Aangepast lunchzakje.

In mijn vorige blogpost over het lunchzakje vertelde ik al dat er zeker nog eentje ging volgen dat ik wat zou aanpassen.Hier nog eens te lezen.

Weer keek ik eens in mijn overschotten lade en daar kwam nog een leuk petrol achtig stofje te voorschijn.Het was een beetje rekbaar maar door dat ik er dampkapfilter tegen aan stikte in ruitvorm gaf dat geen enkel probleem.

Ik zette eerst rondom de dampkapfilter vast en stikte vervolgens op 4 cm van elkaar evenwijdige lijnen die een mooie ruitvorm gaven.Het geeft het stofje een beetje meer body en de rek is eruit verdwenen.

Een totaal ander resultaat en ik ben van dit exemplaar het meeste fan!!Ik kijk er naar uit om het in gebruik te nemen.Op pinterest al ideeën opgedaan om mijn lunchzakje te vullen met wraps en belegde broodjes.Als ik een salade of zo wil mee nemen ga ik dat toch eerst in een ander bakje doen want anders ga ik dat niet kunnen eten,hé!

Wat vinden jullie van deze combinatie?Welke heeft jullie voorkeur?Gebruiken jullie ook zo iets dergelijks of de gewone brooddoos mee naar het werk of eten jullie in de plaatselijke kantine of koffieshop?









Bij dit lunchzakje komt de binnenkant aan de voorkant een beetje piepen.Geen idee hoe dat het komt maar het stoort niet,zo zie je direct welk geplastificeerd stofje ik gebruikte.


Tot binnenkort,Carla x


Aangepast patroon gebaseerd op Veritas patroon
Kurk: K-Bas
Buitenstof: Kwantum Nederland
Binnenstof: Pieke Wieke
Kamsnaps: Het Stoffenhuis


Follow my blog with Bloglovin

10 opmerkingen:

  1. Ik vind deze nog mooier Carla!
    Om mijn lunch mee te nemen gebruik ik lege plastic broodzakken of een broodtrommel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is inderdaad ook erg mooi Carla! Ik neem eigenlijk nooit iets mee naar m'n werk. Meestal is er wel iets over in het restaurant. Ook erg handig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is gemakkelijk, niets mee nemen en iets uit het restaurant kunnen eten. Elke dag genieten dan.

      Verwijderen
  3. Wat leuk! ik begrijp jouw fangehalte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt leuk. Ga er toch eens over nadenken, om ze ook te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ideaal om stof restjes te verwerken, beter voor het milieu en tof om mee te nemen. Deze staat klaar om morgen mee te nemen 😁

      Verwijderen
  5. Ik heb van mijn schoondochtertje een stukje stof gekregen van 32x32 bewerkt met bijenwas aan beide zijden. Op een hoek staat een grote knoop met een touwtje . Daarin kan ik mijn boterhammetjes netjes in verpakken, doekje terug opvouwen en terug in mijn handtas. Monik

    BeantwoordenVerwijderen