maandag 7 mei 2018

Harley of Odette?

Een oh zo gekoesterd stofje ligt nu als top in mijn kast!Ik kreeg het op meet the sewer in de goodi bag mee naar huis.Een Lotte Martens stofje,een tricot in een mooie tint groen en grijs,streepjes.Iets wat ik zelf niet zo snel koop,ben niet zo voor streepjes maar deze zijn leuk.

Vorige week bij Khadetjes nog in een andere kleur te bewonderen!Ook een tof model dat Sarah er uit gemaakt heeft.En Lotte Martens ons allemaal wel gekend levert kwaliteit om u tegen te zeggen.Maar ook een prijskaartje waar ik niet aan toe kan geven.Als je het verhaal achter haar stoffen kent is dit echter een begrijpelijke combinatie.

Ik nam mijn patroon van de Harley top maar zetten er uit het zelfde stofje boordjes aan bij de mouwen en liet de boord onderaan weg en zoomde gewoon om.Nadat ik hem plaatste op Instagram kwam ik tot de conclusie dat hij wel veel weg had van de Odette top die je vaker dan de Harley top ziet passeren.

Maar of het nu Harley of Odette is, ik ben blij met mijn toffe top die mooi combineert met mijn grijze jeans.Klaar om een stapje in de wereld te zetten.Simpel maar door de streepjes net iets leuker.



Normaal gesproken wou ik tegen woensdag avond ook nog een nieuw outfit klaar hebben om naar een feestje te gaan waar het thema rood is maar nadat ik ter vergeefs 3 stoffenwinkels had bezocht en dus zaterdag avond laat nog on line een stofje bestelde dat nog niet verstuurd is ;-( gaat dat niet meer lukken.Dus morgen eventjes naar de winkel om een simpel t shirt te kopen.Het stofje wordt normaal gezien een kleedje dat zeker en vast naar een ander feestje aan kan.En een rood t shirt past gelukkig altijd op een toffe jeans.Voor alles een oplossing als je er maar voor open staat zeker?!



Zonnige groetjes Carla

Altijd fijn om jullie reacties te lezen.





Follow my blog with Bloglovin

8 opmerkingen:

  1. Weer mooi gemaakt Carla!
    Ik wens je een fijne zonnige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Alet. Ik ga genieten van de zonnige dinsdag 😁

      Verwijderen
  2. Heel mooie stofjes inderdaad, jammer genoeg was er maar één kleurencombi die bij mij staat... Ik heb mijn stofje uit de goodiebag dus aan mijn beste vriendin gegeven die wel met die kleuren staat. Beter zo gebruikt worden dan in mijn kast te blijven liggen.

    Heel toffe top, ze lijkt inderdaad wel op de Odette, maar het belangrijkste is dat je een leuke top bij hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad kan je er beter iemand blij mee maken. En de top is aangenaam om te dragen.

      Verwijderen
  3. Heel leuk! Mijn goodie bag stofje werd een Aster! En inderdaad, zo lijken Odette en Harley wel heel erg op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen