zondag 7 augustus 2016

De laatste loodjes...

De laatste loodjes wegen het zwaarst!!

De stand van zaken tot nu toe: 

* verven: check
* behangen: check
* naai en knutselgerief: check
* kerstgerief: check
* winterkleren + schoenen: check
* boeken: check
* van alles en nog wat verhuist: check
* naar kringloopwinkel geweest: check



De tieners hun kamer


De living muur
waar tegen
de tv komt.


 Muur tussen
living en
keuken


Toilet,
alleen de
achterste muur
behangen.



Zelf behangen ;-)


Mee bezig:

Vloeren en verder inpakken van alles en nog wat ;-)



Het begin is
gemaakt!



Ondervloer leg
ik, echte vloer
legt mijn liefste
schoonbroer.

Nog te doen:

Morgen ga ik samen met mijn zus de kast inhoud van badkamer en keuken naar het nieuwe appartement verhuizen.

De komende avonden nog verder de vloer leggen en kasten van de living in dozen doen.Wat ik zelf kan verhuizen neem ik elke keer mee in mijne auto als ik naar het nieuwe appartement ga.

De komende week zijn de kinderen bij hun papa en ik vind het niet erg om tussen de 2 appartementen op en neer te rijden om te eten/wassen/slapen/werken.


Woensdagavond komen mijn beste vriendin en hare vriend met aanhangwagen de kleine draagbare spullen vervoeren zoals nachtkastjes, stoelen, matrassen, planten en dergelijke.

Vrijdag namiddag tv,pc en zo weg doen want 's avonds komt men dit allemaal aansluiten zodat we een minimum van tijd zonder internet en kabel zitten. 

Komende weekend gaan we de grote kasten en bedden uit elkaar halen en naar ginder verhuizen,opnieuw in elkaar zetten en dan nog tafels en al de rest wat er nog staat op en neer brengen.

Samen met familie en vrienden gaan we er een gezellige thuis van maken.We kijken er heel erg naar uit om ons eigen plekje te hebben.

En dat ik erna weer kan gaan naaien,bloggen en jullie reacties kan lezen want ik heb het toch wel wat gemist hier.

Verf: Resten van het huurappartment van bij de Verfboer Kinrooi
        Verf van huismerk Hubo

Behang: Moris uit Bree, merk 2nd Skin

Vloer: Quickstep Vinlyvloer van bij Mezo Bree


Tot de volgende keer, Carla

Follow my blog with Bloglovin

4 opmerkingen:

  1. Zo, jij hebt hard gewerkt. Dat ziet er goed uit.
    De muur in de tienerkamer is prachtig geworden!
    Succes met het verhuizen van de inboedel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een productieve zomer van een selfmade woman. Fantastisch dat je dit (bijna) allemaal zelf doet.
    Trouwens een toffe, originele muur in de tienerkamer. Echt leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de muur in de tieners hun kamer is een idee van Pinterest. Nog een weekje en we wonen er..

      Verwijderen