woensdag 13 januari 2016

Pin it & make it 2

Deze week ging ik er iets meer werk van maken maar toch werd het iets wat snel klaar was en toch leuk om te maken.

Afgelopen maandag ben ik mogen gaan werken omdat mijn collega ziek was en erna had ik niet veel zin in het huishoudelijke werk daarom heb ik mezelf wat vrije tijd gegeven om te knutselen.


Eerst heb ik een krans gemaakt van een soort grijs mos dat ik nog had liggen,een droge oasiskrans en wat zelf geplooide krammen,enkele sierspelden en al snel had ik een mooie krans.Er rond heb ik goudkleurige draad gewikkeld met daarin gedroogde vruchten waarvan ik de naam niet meer weet ;)


Op een taartschotel
met een kaars
er midden
in.


Iemand die de
naam hiervan 
weet?

Verder maakte ik ook eindelijk de schelpen met daarin een kaarsje.Dit idee had ik al enige tijd geleden gepind.Simpel om te doen,ik heb het vet au bain marie gesmolten in een porseleinen kommetje en niet zoals ze op de website uitleggen.

Dit ging gemakkelijk,alleen heb ik maar 3 theelichtjes gebruikt voor de 4 schelpen die ik had liggen.Eigenlijk hadden de schelpen groter mogen zijn.

Er lagen ook nog gedroogde bonen in mijn knutselbox,die heb ik zilverkleurig gespoten,niet alle kanten zijn even goed gedaan.Maar stoort dat niet,het geeft een leuk effect.


Op een grote leuke
glazen schaal,
eerst de bonen
dan de gevulde
schelpen.


Bovenaanzicht ;)


Zien jullie de glitter een beetje?

Voorlopig laat ik ze zo,vind ze te mooi om aan te steken.De bonen lijken een beetje op steentjes is mijn mening.

Eigenlijk heb ik dus deze week 2 zaken gemaakt die al eventjes op mijn borden staan,goed bezig,hé!Heb er wel mijn eigen twist aangegeven ;)

Groetjes Carla.

Follow my blog with Bloglovin

11 opmerkingen:

  1. Het is zeker steranijs en dat ruikt zo heerlijk, echt een geur voor de winter.
    We kunnen wel wat glitter gebruiken, mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad steranijs. Heerlijk! Lekker voor de neus maar ook in een theetje. Weer leuke deco!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die schelpjes leuk geworden! Ik denk dat zo'n schelpjes ook niet mis zouden staan in een zomers bloemstukje; ik hou in ieder geval jouw creatie in mijn achterhoofd! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo tof seg ��
    Vooral fan van de kaarsjes, zo schattig! Denk dat ik dat ook eens ergens gepind heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer creatief bezig geweest. Leuk dat je de huishoudelijke even laat en lekker gaat knutselen, dat is leuker voor iedereen. Mooi! Monik

    BeantwoordenVerwijderen