woensdag 31 december 2014

Wat werd er allemaal gemaakt in 2014?

Even enkele foto's om te laten kijken wat ik in mijn 1ste naai en blog tijd gemaakt heb.


Het begon simpel want oh ja ik kende er niet veel van:



                                                                               
       

Al doende leert men,zo ook voor mij:



Mijn 1ste slaapshortje en topje met flockfolie


 De zo befaamde Sunny Pants


De Viva top voor mijn allerliefste dochter



Een toiletzak op maat voor mezelf

En omdat ik graag mijn grenzen verleg maakte ik dit voor anderen:




Zwangerschapsrokje voor mijn schoonzus


Sjaaltjes voor Berner Senner honden


Een leuke handtas voor mijn aller liefste zus


Voor het goede doel:Mr Konijn(en)

Voor de jongste spruit in onze familie


Voor mijn stoere zoon

En dit naaide ik voor mezelf ook nog voor de feestdagen van nu:


 Uit Mijn tas een leuke clutch


Een patroon na gemaakt voor mezelf


De Express dress

En vervolgens nog een kleine greep uit de dingen die ook nog naaide voor familie en vrienden:


Slaapzak voor achterneefje


Kussens voor mijn broer


Haarspeldentasje voor ons nichtje


Zeverdoekje voor mijn dochter haar metekindje

Leuke uil voor mijn zus

     Leeskussens



Niet alles staat er op maar toch zien jullie een deel van mijn creaties die ik op korte tijd heb leren maken.

Als ik er bij stil sta dat ik van april tot en met half november dit allemaal heb klaar gekregen mag ik best fier zijn op mezelf!

Fijn uit einde en een tof en gezond 2015 voor jullie en alle die jullie dierbaar zijn.

Ik ga mezelf klaar maken om zo dadelijk met mijn zus en haar gezin en een vriendin en haar gezin een leuk uiteinde te vieren.
Groetjes C.


Follow my blog with Bloglovin

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spullen heb je gemaakt! En met zoveel zorg voor anderen.
    Ik hoop dat er ook goed voor jou gezorgd wordt!
    Gezellige jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je mijn creaties mooi vindt.Gelukkig zorgen mijn kinderen,mijn familie en mijn vriendinnen goed me :-)

      Verwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie!Ik heb een hele fijne avond gehad.Ook voor jou de beste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn overzicht! Hop naar nog leuke creaties in 2015!
    http://mizolilie.blogspot.be/2014/12/bijna-weer-een-jaar-voorbij.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alleen de zin om terug te beginnen ergens vinden.Zit op dat gebied in een dipje dat hopelijk niet meer te lang duurt!

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige werkstukjes heb jij al gemaakt, op zo'n korte tijd. Heb je in je nieuwe stek al een goede werkplek? Dan zal de zin binnenkort wel terugkomen. Zuiderzon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb al een klein plekje klaar gemaakt om te naaien en te knutselen.Moet nog voor een stoel gaan kijken,wil in de kringloop eens gaan piepen en ik hoop inderdaad dat de zin binnenkort weer terug komt...

      Verwijderen
  5. je bent echt een creatief wonder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sprongen vooruit! van 'ik kende er niet veel van' tot hele outfits en tassen! Hoop dat je je inspiratie gauw terug vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het gaat goed vooruit,hé!Ben weer vertrokken met naaien,gelukkig ;-)

      Verwijderen