vrijdag 12 december 2014

Up date

Even een up date van de zaken...

Volgende week ga ik verhuizen en daar komt natuurlijk het een en ander bij kijken maar als ik éénmaal goed gesetteld ben kom ik weer vaker op mijn blogje van alles vertellen en te laten zien.


Sinds vorig bericht heb ik nauwelijks genaaid of geknutseld maar ik hoop er volgend jaar weer mee te beginnen.

Ben wel een workshop gaan volgen bij huisjecreatief.De workshop werd gegeven door een andere toffe blogster die ik nu ook eens live mocht ontmoeten ;-)


We werden onder gedompeld in de wereld van stempels.

Heel leuk om te doen,gezellig met verschillende andere vrouwen en slechts één man.

Ik heb een lieve heers beestje en een rendier hoofd/gezichtje gemaakt.Thuis heb ik nog een bloem gemaakt.


De stempels

Van de week ga ik er enkele op papier zetten om de afdruk te laten zien.

En gisteren ben ik samen met mijn liefste zus en mijn beste vriendin naar een workshop geweest om een krans te maken met kerstballen op.

Deze werd in Bree gegeven,je hoeft zelf niets te zorgen,alles staat klaar bij Atelier Bloom waar Mieke een gezellige leerrijke avond heeft verzorgd.

Dit was ons resultaat:



Zilver en wit voor mijn mama
Rood voor mijn vriendin
Goud voor mijn zus

Enkele kussenovertrekken heb ik toch genaaid gekregen om aan mijn broer af te geven met Kerstmis.Hij komt hier niet mee lezen dus kan ik ze gerust laten zien aan jullie.


Voor mijn toffe broer die van muziek houdt


En nu eventjes de zetel op en wat relaxen.

Alvast fijne feestdagen voor iedereen.En tot in 2015 





Groetjes C.


Follow my blog with Bloglovin

9 opmerkingen:

  1. schone stempels en kransen en kussens !
    mail je je nieuwe adres door ?(carla.killens(apenstaartje)gmail.com)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om weer van je te lezen!
    En je bent stempels wezen maken bij Karen, wat geweldig!
    Ik hoop dat het goed met je gaat of in ieder geval steeds een beetje beter.
    Kijk in de spiegel en glimlach naar jezelf.
    Sterkte met verhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat stilletjes aan beter met me,maar ben me er bewust van dat er nog moeilijke dagen aan komen.Dank je wel voor je steun.

      Verwijderen
  3. Goed om je weer te lezen! Wat een leuke kussens en stempels! Jij ook fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Tot 2015 en succes met de verhuizing!

    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb mijn adres door gemaild ;-) en dank je wel voor je steun.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "Nauwelijks geknutseld"? ;) Leuke projecten! En dat met een uber-project op stapel..! Succes met het verhuisproces, en ondertussen een stel fijne kerstdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja voor mijn doen is dat weinig maar inderdaad met alle zaken die ik nu moet regelen best veel!! ;-) Ook voor jou fijne feestdagen.

      Verwijderen