zaterdag 31 augustus 2019

Afscheid.

Meer dan 5 jaar geleden begon het met een heel kort blogberichtje.Mijn eigen blog zoals er mij al velen voor gingen.

Ik heb hier veel aan gehad.Het schrijven van de blogs,de foto's nemen en bewerken,de reacties lezen.Via mijn blog heb ik ook andere mensen leren kennen.


Door de jaren heen heb ik veel bij geleerd,niet alleen maak ik nu mooier afgewerkte stukken maar ook zijn mijn blogs totaal anders dan in het begin en toch mij!

De tijd en goesting ontbreekt zo vaak de laatste maanden dat ik besloten heb om er mee te stoppen.Maar ik wil het mooi doen,afscheid nemen.Daarom dank je wel,voor jullie om hier te komen lezen,om te reageren,om mee te denken en dank je wel voor diegene die ik door deze blog te hebben,heb ontmoet in het echt!

Voor wie toch graag wil zien wat ik af en toe nog maak kan me op instagram volgen onder mijn eigen naam,Vaesen Carla dus ik ben er nog hé!

Geen vaarwel maar tot ziens,liefs Carla

Ps: toevallig het 375ste keer dat ik een blogje schrijf ;-)
 
Follow my blog with Bloglovin

11 opmerkingen:

  1. Oh spijtig, ik hou nog steeds zoveel meer van teksten lezen dan foto's met een mini beetje tekst kijken ;). Maar ik snap het maar al te goed, er gaat véél meer tijd in zitten dan de meeste mensen denken. Dank je wel voor alle mooie maaksels en vertelsels x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooie reactie. Ik lees ook graag mee op blogs maar de goesting en tijd ontbreekt daarom deze beslissing.

      Verwijderen
  2. Ik vind het jammer Carla maar blijf je zeker volgen op Instagram. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp het Carla, maar ik volg je op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!Ik blijf je natuurlijk ook volgen,al die kleurrijke foto's van jou zijn altijd de max!

      Verwijderen
  4. Spijtig! Maar ik begrijp je wel! Ik heb de laatste maanden ook veel minder tijd gehad om alles te gaan lezen en het schrijven van blogberichten gebeurde ook veel minder. Maar zelf wil ik mijn blog wel behouden, waarschijnlijk niet voor elk naaisel te tonen (oke, dat lukte al niet meer), maar wel voor die naaisels waar ik enorm blij mee ben, waar een verhaal aan vasthangt, of degene waar ik wat meer info rond wil geven waar anderen misschien iets aan hebben.
    Ik blijf je zeker en vast volgen op IG en we komen elkaar nog wel eens tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De blog op zich blijft op 't internet maar er komen geen nieuwe berichten meer bij.We blijven elkaar volgen op Instagram en ik hoop binnenkort nog eens met je te kunnen afspreken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben na afwezigheid juist weer begonnen. wie weet ga jij het met de tijd ook missen.

    BeantwoordenVerwijderen