zaterdag 11 mei 2019

Power flower!

Bij de bestelling van Dubbelpunt zaten ook stofjes waaronder een mooie soepele crêpe met een lichte stretch.Zwarte achtergrond met grote bloemen/bladeren op.

Niet direct een print die je terug vind in mijn kleerkast maar ze trok me aan tijdens het scrollen door de pareltjes van Pieke Wieke.Klik,klik en ze lag in mijn mandje.

En nu dus een lange rok die ik met veel kan combineren wat al in mijn kast ligt.Dubbel voordeel dus.De rok maakte ik simpel zonder patroon,overlocken,zijnaad dicht genaaid,rimpelen,elastiek er aan gezet en omzomen om vervolgens op te strijken en 's avonds aan te doen!

Deze rok wordt er eentje die ik vaak ga aandoen,daar ben ik zeker van.Nu het nog frisjes is met een roze of zwarte trui gecombineerd.Tijdens de warmere dagen met een zwart of ecru T-shirt of  topje zo klaar om terrasjes te doen.


Totaal plaatje.
 
 

Ziet hoe mooi die
kleurenpracht!
 

Niet zo duidelijk
maar roze glitterelastiek.

Voor de mama's onder ons een fijne Moederdag.Voor diegene die haar mama er niet meer is een extra knuffeltje want jullie gaan haar morgen nog wat meer missen,daar ben ik zeker van.

Groetjes Carla x

Stof: Pieke Wieke
Garen,elastiek: Veritas
Patroonloos ;-)

Follow my blog with Bloglovin

6 opmerkingen:

  1. Prachtig stof! En een fijn lange rok voor in de zomer komt altijd van pas.
    Hopelijk had jij ook een fijne moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben er heel content van, kreukt niet en zalig om te dragen. Ja rustige maar fijne Moederdag gehad.

      Verwijderen
  2. Ik ga je voorbeeld volgen en klikken, denk ik ;)
    Mooie rok Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Draagt zalig en snel klaar. Ook met gele of witte/ercu achtergrond blijkbaar.

      Verwijderen
  3. Oh prachtig stofje!! Dat gaat jou goed staan volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel mooi stofje vind ik.Al gecombineerd zoals hier boven maar ook met zwarte trui en bruine korte laarsjes toen het frisjes was!

      Verwijderen