dinsdag 19 juni 2018

Happy birthday to me!

Mijn outfit om zaterdag aan te doen is klaar.Zodat ik 50 kaarsjes kan uit blazen!! Maar omdat de dochter vindt dat het bloesje te donker is twijfel ik over de combinatie.Ze vindt het beter om de top op mijne zwarte rok aan te doen of om een witte top/T-shirt op de lichte rok aan te doen.

Bij de Veritas zowel het stofje voor de Harley top als voor de rok gekocht.Ook de glitterkousjes komen van daar.Gemakkelijk om alles in één winkel te kopen.

De rok heb ik afgewerkt met een rolzoom die ik met mijn overlock deed.Nu weet ik niet of het helemaal volgens de regeltjes is gedaan,hij golft een beetje maar mij stoort dat niet.Het stofje van de top is moeilijk op foto te zien maar zwart met een groene roos op geprint.Te laat gezien dat het een synthetisch stofje is.Hopelijk zweet ik er niet te hard in...Volgende keer de binnenkant ook bekijken en niet alleen verliefd worden op de buitenkant.Hebben jullie ook soms van deze miskoopjes?



Het totaal plaatje.


In close up ;-)


Ja mijn schoenen staan 
zomaar op mijne rok!

Nu twijfel ik natuurlijk of ik toch niet een wit T-shirt erop moet gaan halen of iets met een print maar eigenlijk wil ik zonder print want daar net eens in mijn kast gekeken en ik heb de meeste tops, T-shirts en bloesjes met print.En effen exemplaar combineert gemakkelijker met andere kledingstukken zodat het lijkt alsof ik weer iets anders heb om aan te doen.Luxe probleem volgens mij.

Wat vinden jullie ervan?Feestelijk genoeg?Ik hou thuis een feestje voor familie en vrienden.Gezellig samen zijn,lekkere hapjes en taarten en natuurlijk wat bubbels,koffie of fris om te toosten op de komende jaren.Meer moet dat voor mij niet zijn.Doen jullie iets speciaals bij een verjaardag van 40,50 of zo?

Fijne avond voor iedereen,Carla

Patroon top: Harley top LMV
Patroon rok: geen,gewoon gerimpeld en elastiek aan gezet
Stof rok,top,garen,elastiek,biasband en kousjes:Veritas
Schoenen: Durlinger Nederland
 




Follow my blog with Bloglovin

14 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je geniet van de voorpret. Ik vind de top die je gemaakt hebt juist feestelijk voor je verjaardag Carla!
    IK hou niet van verjaardagen vieren en mijn man ook niet. We vieren alleen die van de drie zonen en sinds een paar jaar eens per jaar in de zomer wanneer jongste jarig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wij vinden dat allemaal gezellig. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Doen waar jullie zich goed bij voelen hè. Bedankt voor je complimentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooie, frisse, maar toch feestelijke combinatie !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ivy. Op Facebook ook super leuke reacties gehad dus ik ga deze combinatie aan doen 😁

      Verwijderen
  4. zeker feestelijk genoeg! Het lijkt me ook goed samen te passen.
    Alvast proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat fijn van je om hier te komen kijken en reageren 😉 Dank je wel voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een hele fijne dag toe! Met deze prachtige outfit kan deze hele speciale dag niet meer stuk natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mag ik je ook nog een fijne verjaardag toewensen mét een dikke Proficiat voor je 50 lentes ! Voor mij is deze outfit compleet en eerlijk : ik ben helemaal wég van die mooie en bijhorende schoentjes ...die maken het geheel helemaal AF! A-nette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige feestelijke outfit Carla!
    Zo knap dat je iedere keer alles zelf maakt! Toen we 40 werden gaven man en ik een gezamenlijk tuinfeest. Was fantastisch. We vieren de verjaardagen niet ieder jaar maar ik vind het leuk om er met zulke data wel iets bijzonders van te maken. Hopelijk had jij ook een mooie dag..... X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je complimentje. Een tuinfeest is super gezellig! Ik heb een hele fijne verjaardag gehad. 2 dagen gevierd, 3de dag uitrusten 😁

      Verwijderen
  9. Oei, mijn reactie is hier niet geplaatst de vorige keer! Ik vind het een superleuke combinatie!

    Ik hoop dat je heel erg genoten hebt van je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vreemd dat je reactie er niet staat maar lief van je oom opnieuw te reageren. Het was een gezellig feest weekend 😁

      Verwijderen