dinsdag 12 september 2017

Den Fedha uit kurk.

Restjes verwerken, ik moet dat meer gaan doen. En het patroontje van Khadetjes past daar perfect bij! 

Omdat ik eentje bij haar voor bij zag komen ging ik vandaag eindelijk er mee aan de slag. Restje kurk die over was van mijn clutch kon nog dienen om er een geldbeugel van te maken. 


Jammer genoeg geen magneet knoop meer in huis maar wel een stukje glitter elastiek van mijn lange rok die ik vorig jaar maakte.


Perfect is hij niet want door dat ik het een topstich gaf zit de elastiek daar een beetje raar maar het stoort me niet.


Er zijn ergere dingen in het leven daar ben ik de afgelopen dagen weer meer van bewust geworden. 





Snel klaar en mooi om te gebruiken. Ik heb nog een restje kurk liggen dat ik wil verwerken maar of het zelfde wordt om weg te geven ( maar met magneet) dat weet ik nog niet.


En voor de nieuwsgierige onder jullie een foto van mijn outfit die ik aan had op de gouden bruiloft. Ik had er wel de slappe lach! De dochter maakte de foto.







Altijd fijn om een reactie van jullie te lezen!     
          
            Groetjes Carla.


Follow my blog with Bloglovin

10 opmerkingen:

  1. Het staat je prachtig Carla en des te mooier dat het zelfgemaakt is!
    En een prachtig restje kurk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De slappe lach helpt om spontane foto's te nemen, net leuk dus! :D

    En mooi trouwens, die outfit!

    en de clutch ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja inderdaad helpt dat, ik doe dat echt niet graag ๐Ÿ˜‰ en bedankt voor de complimentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carla, wat een mooie foto van jou. Je dochter kan prachtige foto's maken, maar dat komt natuurlijk doordat het model zo naturel is in een heel flateus kleedje! Monik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Monik. Het is wel een rok met bijpassende t shirt ๐Ÿ˜‰ Fijn je hier nog eens te lezen.

      Verwijderen
  5. Waaw, echt heel sjiek ! Goed gedaan ! Moest ik in staat zijn om zoiets te kunne maken, ik zou er nogal mee uitpakken ! Jij hebt echt een mooie hobby uitgekozen en een mooi doel voor ogen, want wil niet elke vrouw een compliment krijgen als ze iets moois maakt ? En die spontane lach nemen we er met graagte bij ... A-Nette.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een fijne complimentjes! Merci A-Nette ๐Ÿ˜€ je doet me blozen ๐Ÿ˜„

      Verwijderen