donderdag 9 februari 2017

Zakdoekhoesjes.

Gisteren kwam ik bij gratis patronen op Facebook een foto tegen van leuke zakdoekhoesjes die gemaakt waren met een simpele uitleg door SoFilles. Op de blog gaan kijken en direct aan de slag gegaan.

De stukjes stof uit mijn restenlade genomen.Maar met snel zijn heb ik bij eentje de verkeerde maten genomen en heb ik dus geen mooi randje met een ander stofje maar op zich maakt dat niet zo veel uit.

Het was leuk om te maken,snel klaar en nu kan ik in stijl mijne papieren zakdoek nemen om mijn verkoudheid te verzorgen ;-) Blijkbaar heb ik er 2 jaar geleden ook al eens gemaakt om weg te geven maar met een ander patroontje.



Simpel maar mooi!

Vorige week maakte ik ook een pennenzak voor mijn fineliners in te steken die ik gebruik bij het handletteren en ook daar ging het ergens mis. Het patroon komt uit Zo Geknipt 2.De verhoudingen van het bovenste en onderste gedeelte kloppen niet helemaal maar niet perfect is ook goed is mijn nieuwe moto.


Oei schrijffoutje ;-(

Ik plaatste gisteren zo fier als een gieter de foto op Instagram en een oplettende Karin zag dat ik er een schrijffoutje in had.Zelf had ik het nog niet gezien,foei van mij maar vergissen is menselijk zullen we maar denken zeker?

Jammer genoeg betrap ik er mezelf de laatste weken op dat ik vaker stomme fouten maar...Heb ik het te druk,loop ik mezelf voorbij,zit ik er met mijn gedachten niet bij?! Iemand een tip?Het is wel zo dat ik op persoonlijk vlak het op dit moment wel wat zwaarder heb.Vermoedelijk heeft het daar mee te maken.

Deze avond ga ik alvast voor ontspanning en samen met mijn beste vriendin gaan we naar Mr Grey kijken!De Sweet Dreams zijn voor erna!! De boeken heb ik gelezen,ben benieuwd naar de film.Als ik de recensies moet geloven is er niet veel aan.




Verder heb ik een patroon over getekend voor een V hals t-shirt en ook al alle onderdelen voor een vilten tas liggen klaar om er aan te beginnen.Later hier meer over.Ik moet voorlopig nog wachten op de leren riemen die niet in voorraad zijn.

Groetjes Carla.

Follow my blog with Bloglovin

12 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik maakte ze ook al, maar het gebruik bleef relatief beperkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voorlopig in mijn werktas en in een handtas om te testen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedereen maakt toch wel eens foutjes toch........
    Ik vind je hoesjes erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan. En wat een talent voor handlettering. Dat doe ik u niet na!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci voor je compliment. Moet nog veel oefenen hoor 😉

      Verwijderen
  5. Niet perfect is zeker goed! Ik denk niet dat er ergens ter wereld een handwerk bestaat dat geen enkel foutje bevat.
    Veel plezier met de film straks!
    Groetjes, Sigrid
    Ps: En hopelijk snel wat minder zwaar op privé-vlak...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad zo denk ik er ook over ! 😉 De film was goed gisteren. En dank je wel voor je steun.

      Verwijderen
  6. Fijn, van die 'kleine' projecten. Ik vind het mooi allemaal.
    Soms zijn er van die periodes waar je je door moet slaan. Genoeg slapen, gezond eten en ontspannen zijn goede remedies. Trots zijn op wat je hebt gemaakt is ook lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie. Ik doe mijn best en met wat tijd en geduld komt het wel goed.

      Verwijderen
  7. Leuk!

    En die foutjes, dat gebeurt ons allemaal, en ja, wat vaker als we met ons hoofd bij andere dingen zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad ben ik er de laatste tijd minder goed met mijn hoofd bij, hopelijk snel beter...

      Verwijderen