woensdag 6 augustus 2014

Ik heb iets leuks gewonnen...

Enige tijd geleden was er een give away bij deze blog en ik had net die dag op mijn blogje een reactie van haar gehad.

Uit nieuwsgierigheid ging ik bij haar eens kijken en heb me direct volger gemaakt want ze heeft leuke dingen op haar blog staan.

Het pakketje is vandaag aan gekomen met de post.

Mooi verpakt in een fel rood papiertje,een strikje er rond met een leuk kaartje:Veel plezier ermee! Groetjes Sewidoo 


Dat maakt het natuurlijk net iets persoonlijker,hé!

Het pakketje zelf bestaat hier uit 




Een leuk schaartje in een rood zakje,een vogelknoopje,3 bloemenknoopjes,goudkleurige paspel en een super mooi stofje.

Ik ga er een slaapzak van maken,eens rond neuzen voor een leuk model en een bijpassend fleece dekentje,wat extra paspel bij halen en dat komt helemaal in orde!


Het resultaat zullen jullie hier over enige tijd wel te zien krijgen.

Gisteren heb ik op mijn gemakje al 3 linnenzakken gemaakt om mee te nemen op vakantie.

Ze zijn gemaakt volgens hare uitleg,super gemakkelijk en snel klaar.



De bruine is gemaakt uit een stuk gordijnenstof dat ik niet meer gebruik.
De 2 andere uit het hoeslaken dat niet bleef zitten,heb er met een sier stiksel op gewerkt om het iets leuker te maken.

Een beetje recycleren is niet slecht vind ik.

Dan heb ik ook nog een mini mapje gemaakt,hier op deze blog gevonden om onze ID's in te steken als we op reis gaan,ze passen bij mijn nieuwe appeltjes tas die ik ondertussen ook van een langer lint voorzien heb.

Ook hier heb ik een sier stiksel gemaakt om het een beetje op te fleuren.

Zo kan ik de tas ook over mijne schouder dragen en dan heb ik mijn handen vrij om mijn koffer voort te trekken.



Restjes stof van mijn tas: Veritas + Pauli
Kamsnaps : Het Stoffenhuis


Het is hier toch wat stiller in huis nu onze dochter voor 10 dagen naar Spanje is maar ze heeft al laten weten dat het daar 28 graden is,lekker cocktails,zee,strand en .... 

Ben blij als ze volgende week thuis is met een koffer vol vuile was en een hoop verhalen.
Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. Ja ik ben benieuwd naar haar verhalen.Hopelijk lukt het me om een slaapzak te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, je bent ook al ferm bezig geweest! Mooi pasjestasje! Ik heb ook al eens een slaapzak gemaakt (zie label "gratis patroon") voor baby Jutta en heb gezien dat er ook een model in het boek van Ildadee staat (nog niet geprobeerd). Het zal vast mooi worden, ik kijk al uit naar je post! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof dat je hier reageert!Ik heb het stofje al gewassen en de rest komt volgende week wel.Dat boek ken ik niet.

      Verwijderen