dinsdag 10 oktober 2017

Mitch sweater

Vandaag is ons jongste neefje jarig! Hij blaast 3 kaarsjes uit en daar hoort taart en cadeautjes bij.

Vrijdag avond is het feestje en ik ging vandaag voor hem aan de slag.

Het Mitch sweater patroon uit de LMV, deel 5 uit 2016 werd voormiddag overgenomen.

Het gaat vlotjes om hem in elkaar te zetten. Maar ik naai toch liever voor mezelf, die patroondelen zijn zo klein. Ik ben dat niet gewoon.

Perfect is hij niet maar dat stoort me niet echt. Ik heb alle boordjes uit boordstof gemaakt en het driehoekje heb ik gemaakt uit de achterkant van het stofje.

Het is een simpel stofje met vliegtuigen op. Vorige week vrijdag bij Het Stoffenhuis gekocht en al verwerkt net zoals het See you at six stofje. Maar eer ik daar over kan bloggen wil ik er een aan foto van hebben.

Verder wil ik eventjes de leuke blog flaflinko in de spots zetten. Haar blog bestaat 5 jaar en ze heeft deze maand uit geroepen als Belgische stik maand. 

Toffe prijzen te winnen maar vooral geweldig om te zien hoe naaiend Vlaanderen deze uitdaging aan gaat.

Een Belgisch patroon en eventueel Belgisch stofje zijn de belangrijkste voorwaarden. Meer informatie vind je op haar blog

Zeker de moeite om te gaan kijken en wie weet krijg je ook zin om mee te doen!


Hopelijk past de sweater maar indien niet maak ik een nieuwe. Spannend! De vlaggenlijn viel in de smaak.

Ohja ik verfde vandaag ook nog een ..... en als het helemaal klaar is krijgen jullie het eindresultaat zeker te zien.


          Groetjes Carla x



Follow my blog with Bloglovin

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Het is een simpele sweater. In vergelijking met het hemdje van vorig jaar 😟 maar morgen namiddag misschien nog wat naaien. Heb nog een kleur/plakboek gekocht.

      Verwijderen
  2. Ik vind Mitch een heel fijn patroon om te maken - en die valt ook wel mooi! Knap exemplaar, dat neefje is met zijn poep in de boter gevallen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een fijn dat je de weg weer gevonden hebt ;-) Het is dan ook een schatje,dat jongste neefje van ons!!

      Verwijderen
  3. Die staat al zolang op mijn verlanglijstje!! Maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen... Nu ik jouw mooie versie zie moet ik toch ook echt eens dat patroontje gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zit snel in elkaar. Ondertussen heb ik nog eentje klaar 😉

      Verwijderen