woensdag 16 november 2016

Veiling Bloggers for life

Sinds begin deze week kan je lotjes kopen voor het goede doel en wie weet ga jij wel met een van de leuke spullen aan de haal ;-)




Zelf heb ik alvast mijn kansje gewaagd op de leuke sweater die er te winnen valt.

Welk lotje valt bij jou in de smaak?Er zijn echt toffe spullen te winnen hoor!


Iedereen naar de blog van Khadetjes om verder alle informatie te lezen en je lotjes te kopen!!Klik hier op deze link en je komt rechtstreeks uit bij alles wat je moet weten.Succes ermee.

Mijn laatste creaties voor het goede doel,UZ Gent heb ik samen met de andere zaken afgelopen vrijdag aan Lieve van Pieke Wieke mee gegeven.



Toillettas en pennenzak,
niet perfect volgens
uitleg maar wel
mooi ;-)


Mijn totale bijdrage.

Verder wil ik even laten zien wat een mooi stofje ik gewonnen heb bij Annick van MinnieMie.Enige tijd geleden kon je via haar blog,facebook of instagram een kans maken op een uilenstofje van Bambiblauw.

En vandaag zat het in de brievenbus,kijk maar eens hoe mooi dat het is.Wat ik er mee ga maken dat weet ik nog niet,misschien eerder iets voor in de lente want het is een dun stofje.




 Paneelstofje van Bambiblauw

Voor de rest is het hier stilletjes aan,door het grijze druilige weer heb ik weinig zin om te naaien.Verder spring ik bij mijn ouders wat bij met poetsen nu mijn mama een operatie aan hare teen heeft laten doen.

Op het werk is het drukker omdat er een spaghettiavond en een week van de senioren op de planning staat.Verder zijn we alvast bezig met het uitzoeken van Sint lekkerernijen en de menu voor de feestdagen wordt samen gesteld om zeker te zijn dat de bestellingen op tijd bij ons kunnen zijn.

Hebben jullie dat ook,last van het weer en in de laatste maanden van het jaar een drukkere werkperiode?
Groetjes Carla.





Follow my blog with Bloglovin

5 opmerkingen:

  1. Op de een of andere manier is de periode tot en met Oud en Nieuw (vanaf half november) een soort van hardlopen. Ik wens je succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad een soort hardlopen 😉 we maken er maar het beste van. Dank je wel voor je reactie x

      Verwijderen
  2. Ja inderdaad toffe spullen te winnen. Ook voor jou een drukke periode dan x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit allemaal. Hopelijk wordt er veel geld verzameld voor het goede doel. Het uilenstofje is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Alet. Ik hoop ook dat er veel lootjes gekocht worden.

      Verwijderen