dinsdag 10 mei 2016

Antwerpen proeft

Afgelopen donderdag ging ik samen met mijn dochter naar Antwerpen proeft.

Het was de moeite vonden wij beiden,het weer was prachtig met de stralende zon in een helder blauwe hemel,veel volk maar niet overdreven druk,leuke standjes alleen jammer dat er geen enkele bekende kok aanwezig was toen wij er waren want dat was toch iets wat we misten.

Een festijn dat gedurende 4 dagen haar deuren/standjes open hield langs de Schelde,waar sfeer en gezelligheid voorop stonden samen met lekker eten en frisse drankjes.Een mini strandje met ligstoelen en zitzakken waren er ook.




De dochter haar
1ste hapje.


Mijn hamburger
van bij
Nathalie Meskens.


Liefmans on the rocks!


Cocktail van Martini met hapje.


Sfeerbeeld ;)


Mijn dochter,
je zou haast
denken dat het
ergens op
een tropisch eiland
was,hé!



Mijn 2de hapje
van bij Marcel.

De dochter at er ook nog 2 portie's vers gebakken zoete aardappelfrietjes maar daar ben ik vergeten ene foto van te maken.Ze waren heerlijk vond ze.Er was een dressing op met mosterd en wasbi.Van ons flesje sprankelende Bru moet ik geen foto plaatsen,dat kunnen jullie zich zo wel voorstellen.

Doen jullie dat ook ooit zo naar een foodfestival gaan?Voor mij was het de 1ste keer en zeker voor herhaling vatbaar.Wat is er leuker,samen met je dochter lekkere hapjes eten,in het stralende zonnetje genieten van een drankje,bij babbelen en mensen bekijken ;) 

De dochter heeft haar tule rokje aan.Ik heb de toelating van haar om de foto hier te plaatsen...want ik doe dat normaal gezien niet.

Groetjes Carla.

Follow my blog with Bloglovin

13 opmerkingen:

  1. en ze heeft haar nieuwe rokje aan :)
    Ik ben nog nooit naar zoiets toe gegaan, maar het wordt steeds populairder volgens mij. Lijkt mij wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je van lekker eten en drinken houdt is het de moeite. Ja mooi hè! :-)

      Verwijderen
  2. Het rokje ziet er geweldig uit en ze staat er prachtig mee :)
    Ik zit hier ook te twijfelen om me eentje te maken.
    En zag er daar gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is een aanrader, ik heb er ook een voor mezelf gemaakt :-P

      Verwijderen
  3. Lekker en gezellig daar in Amtwerpen!
    De rok staat je dochter leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit naar roodfestival geweest maar het ziet er wel heel gezellig en erg lekker uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een gezellig en lekker dagje!

    En dat rokje zit er goed uit! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je de kans krijgt om er naar toe te gaan zeker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een leuk uitje samen en wat hebben jullie het getroffen met het weer (en al dat lekkers).

    BeantwoordenVerwijderen