maandag 7 december 2015

Nodig ....

Nodig voor mezelf: 

Een portie geduld nu de zoon met examens gestart is.

Zin om mijne jumpsuit verder af te maken om met de feestdagen toch netjes voor de dag te kunnen komen.

Goesting om uit te kijken naar de feestdagen en de toekomst in het algemeen,in mijn hoofd loopt het op dit moment over,er komen veel dingen van vorig jaar weer voorbij en allerlei zaken voor de toekomst zitten er ook tussen...

Moed om terug op te letten want de chocolade en kaasblokjes met een glaasje wijn staan hier te vaak op de menu,als ik niet uit kijk pas ik straks niet in mijn kleren ;)




Nota aan mezelf: 

Ik heb weinig reden tot klagen want er zijn er velen die het veel slechter hebben dat weet ik wel maar soms zie ik het zo niet....

Door deze redenen komt het dat ik weinig tot geen zin heb om te bloggen,een dipje in het leven,ja af en toe komt dat hier voorbij.Heb er over getwijfeld om het te publiceren...want ja met zulke gedachten daar kom je niet zo gemakkelijk mee naar buiten,hé!Maar het hoort bij mij,mijn leven.

Het ene moment zie ik het positief en het andere moment eerder negatief maar ik vermoed dat we daar allemaal wel eens last van hebben.Ik ben zelf gezond en heb 2 gezonde kinderen,een leuke job,toffe familie en vriendinnen,een dak boven mijn hoofd,eten in de kast enz.




Groetjes C.


Follow my blog with Bloglovin

9 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel geduld en tijd om aan je jumpsuit te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tijd is het probleem niet,de goesting om er aan te beginnen ontbreekt ;)

      Verwijderen
  2. Dank je wel voor de knuffel!Ja een wandeling maken is eigenlijk wel een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar... en is dat ook niet typisch aan het leven? Hier gaan er ook soms weken voorbij zonder dat de naaimachine aangeraakt wordt. En dan is dat maar zo. Zolang diegenen die ik lief het, het goed maken speelt de rest niet zo'n rol. Ik wens jou de rust toe die je zoekt. En al het andere zal er wel uit voortvloeien #goedemoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je lijkt wel een mens ;-)
    Het is ook de donkere periode van het jaar en het herinnert je aan een nare tijd. Het is goed dat er een jaar over heen is <3
    Je mag reuze trots zijn op jezelf!
    En wordt het niet de jumpsuit, dan heb je nog veel meer zelfgemaakt moois in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dikke knuffel Carla

    Christa

    BeantwoordenVerwijderen