zaterdag 8 november 2014

Geefmaand November 2014



Vandaag niet veel gepland en dus een tijdje rond gekeken op het WWW en ik kwam dit tegen:



Als je op deze link klikt kom je op een site uit waar alles super goed wordt uit gelegd wat ik hier onder gewoon in het kort zal doen.

Een groep mensen gaat de hele maand dingen weg geven aan anderen,bekenden en onbekenden.

Gaande van een glimlach,een zelfgemaakte cake,een kaartje,een knuffel en andere zaken.


Nu lijkt me dat ook wel leuk om te doen en ik besef dat ik deze maand al verschillende dagen dat gedaan heb zonder het echt te beseffen.
Misschien eventjes dit voor jou en voor mezelf op een rijtje gezet:

Dag 1: een gezellige avond hier thuis voor mijn familie voor mijne man zijne verjaardag

Dag 2: hulp gegeven aan een collega(ik treed niet in details omdat het niet nodig is,het gaat om het geven,het gebaar)

Dag 3: een sleutelhanger op gestuurd naar Lieke,ze is er super blij mee

Dag 4: spontaan voorgesteld aan collega om extra uren te doen in haar plaats,de dames van het boek Mijn tas ook elk een sleutelhanger gegeven,die waren ook heel content

Dag 5: de zoon een dikke knuffel gegeven,zomaar ;-) en een kaartje verstuurd naar iemand die ziekjes was(ik ken de mama via haar blog maar niet persoonlijk)

Dag 6: me time dag maar ik heb mijn dochter blij gemaakt met een goudkleurige Juliette II

Dag 7: een complimentje aan mijn broer voor het lekkere eten,af gewassen op een feestje

Dag 8: een artikel aan jullie om eventjes stil te staan bij dit concept,zomaar iets geven,niet omdat het moet maar omdat je het wil en er niets voor terug verwacht,met de dochter samen naar een aflevering van Grey's Anatomy gekeken op haar verzoek,gezellig samen op de zetel met een lekkere smoothie door haar gemaakt(terug krijg moment)

De komende dagen ga ik proberen om dit te blijven doen,ik ga niet elke dag op mijn blog zetten wat ik gedaan heb maar probeer zoals vandaag enkele dagen bij elkaar te plaatsen en zo een overzichtje te maken.

We moeten soms wat meer stil staan bij de simpele dingen in het leven,het niet zoeken in de dure en onnodige zaken die de kast vullen en niet je hart.

Deze tekst vind ik heel toepasselijk voor vandaag:


I may not be the best looking,
i'm not rich,i don't have a
perfect body but i have
a good and warm hart
for those who care

Tekst komt uit het boek van Martine Prenen,Me-Time


Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Ja ik vermoed dat er meer Nederlanders mee doen dan Belgen maar dat maakt niet uit,vond het een tof project.En inderdaad geeft het mezelf ook een goed gevoel om dit te doen.

    BeantwoordenVerwijderen