vrijdag 26 september 2014

Andere blog

Elke dag lees ik bij op andere blogs die je gemakkelijk vindt op het internet.

Daar kom ik van alles tegen wat ik leuk vind zoals tips en tricks voor bij het naaien,toffe DIY,opknapideeën voor kastjes,stoelen en andere spullen.

Bij deze blog missmurphy is een aparte DIY die jullie zeker eens moeten gaan bekijken.

Het is een jonge Nederlandse blogster die het heeft over mode,schoenen,tips en allerlei andere zaken.


Ook snelle knutselideeën staan er bij.Ze koopt vaak spullen in de Hema,Action en soortgelijke winkels.

Ze weet waar ze mee bezig is en ik lees haar graag.Sommige keuze's van haar daar ben ik te oud voor maar met mijn tienerdochter in huis is het toch tof om zo op de hoogte te blijven.


Een andere blog is deze van creadiva waar ik laatst leuke oorbellen heb gewonnen.

Ik ken haar via de site Yunomi die jammer genoeg niet meer bestaat maar ik heb er wel leuke contacten aan over gehouden waar onder die met Diane.





De oorbellen zijn simpel,helemaal mijne stijl,heb ze zelf mogen kiezen en ze zijn aangenaam om te dragen.

Ze passen bij veel van mijn kleren voor de komende herfst/winter periode.

Nadat ik wist dat ik gewonnen had heb ik Diane geschreven dat ik er op mijn blogje over zou vertellen wat bij deze dus gebeurd is ;-)

Ga er maar eens een kijkje nemen als je toe bent aan nieuwe oorbellen,een armbandje of ketting die met liefde gemaakt zijn.

Nu zaterdag krijg je voor Dag van de klant zelfs een extra korting.En dat is altijd mee genomen,hé!

Gisteren heb ik niet genaaid maar eens opruiming gehouden in mijn oude tijdschriften,kookblaadjes enz.

Ik heb nog wat theelichtjes met washi tape beplakt,ook een notaboekje moest er aan geloven.

In dat boekje heb ik de blogs waar ik het adres van ken genoteerd,samen met de blognaam en wat ik er eventueel gewonnen heb.

Dit wil ik nog gaan uitbreiden met de namen van leuke blogs en wat er net typerend is voor deze blog.

Ook leuke webwinkels met stof of andere zaken wil ik er in noteren want ik vind dat persoonlijk gemakkelijker dan op pc een document daar voor opstellen,ik blader graag eens door zo'n notaboekje.

Verder heb ik nog enkele leuke cadeaulabels gemaakt uit gekleurd papier(Hema) en met de kartelschaar is dat snel geknipt,een stempel aan de achterkant en mijne naam er nog bij en klaar om aan het pakje te binden.






De tekst van de stempel is slecht te lezen door de weerkaatsing van het licht,sorry.

Een papierzakje heb ik leren plooien bij deze dame en ik heb er vandaag eentje afgegeven aan mijn zwangere schoonzus,gevuld met theelichtjes met leuke tape er rond,zij verdiend wel een extraatje zo op het laatst van haar zwangerschap.


Groetjes C.
Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: