dinsdag 17 juni 2014

Go Red Devils,go!!


Ja ook wij hebben naar de match van onze Rode Duivels gekeken.



Samen met mijn kinderen hebben we de 1ste helft gevolgd.Mijne man mocht op zijn werk op groot scherm volgen en supporteren. 

De 2de helft met een half oog gekeken of hoe zeggen ze dat?!

Heb van de gelegenheid geprofiteerd om bij deze winkel online te bestellen tijdens de match want ze gaven - 15 % en dat is toch weeral meegenomen!

Jammer dat je er niet alles uit de winkel kan bestellen maar het is nog altijd beter dan niets.

Heb voormiddag mijn naaimachine gehaald hier en kreeg er ongeveer 45 minuten uitleg bij over hoe je met de naaimachine moest werken.

Is toch heel anders dan dat van mijn mama.En alle begin is moeilijk,eer je weet waar de knopjes voor dienen.

Heb het namiddag en deze avond uitgetest op de roze stofjes.

Het ging vlot tot daar net.Moet bij mijn 4 de ding nog 15 cm van een lintje naaien en dat wil toch niet meer lukken zeker!!

Heb al bijna 2 meter genaaid en nu gaat het de hele tijd fout. ;-(

Voorlopig ligt het aan de kant en hopelijk gaat het morgen wel.

Wie weet heeft mijn machine er al genoeg van?Zijn 1 ste werkdag hier en al overwerkt. ;-)


Heb de verrassing die ik van de restjes stof ging maken af.Kan niet laten zien wat het is want mijn vriendin leest hier mee en dan weet ze het al en dat is de bedoeling niet.Ik wil het nog een beetje spannend houden.

Wel geef ik deze tip:het komt uit het boek Zo Geknipt en ik heb het al eens een keertje voor mezelf gemaakt.

Ra,ra wat zou het zijn?!Nog even geduld en ik kan het tonen hier.

Zo voor de rest niet veel te schrijven want een nieuwe naaimachine uittesten daar kruipt toch wel wat tijd in.

Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Nu ben ik dus mega nieuwsgierig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is de bedoeling!Maar het is iets kleins,hé.Geen rok of broek want zoveel stof had ik niet over. ;-)

      Verwijderen